25 Kasım 2010 Perşembe

WTF: Murray-Ferrer

Murray rahat kazandı ve yarı finale adını yazdırdı. Ferrer turnuva boyunca elinden geleni yaptı ama set almaya dahi muvaffak olamadı ne yazık ki. İlk seti ben maalesef kaçırdım. Kirpi'nin dediklerine göre erken servis kıran Ferrer heyecan yapmış, Murray işin ciddiyetini anlamış ve o andan sonra çok iyi oynamaya başlamış. Öyle olduğu belli zaten, arka arkaya altı oyun kazanan Murray seti 6-2 bitirmiş. Hatta yetmemiş ikinci setin de ilk oyununda servis kırmış. İkinci sette durum 1-1 iken izlemeye başladım ki, bu da Ferrer'in kırdırdığı servisi geri aldığı anlamına geliyor.

Servis kırdığı oyunun ardından zar zor tutundu Ferrer servis oyununa, ki ondan sonra da oyun kazanamadı zaten. Murray kötü yüzdeyle servis atmasına rağmen karşısında fazla basit hata yapan bir Ferrer vardı ama servisleri dışında iyi bir Murray gördük. Boşuna dengesiz demiyoruz bu adama. Yarı finalde nasıl oynayacağına dair bir şey söylemek hakikaten çok güç.

Yarın 16.00'da Nadal-Berdych, 22.00'da Djokovic-Roddick maçları var. Tam tersi olsaydı daha güzel olurdu aslında... Yarın Nadal ve Djokovic'in sürpriz yaşamadan kazanarak gruptan çıkmasını bekliyorum. Sonra ver elini Nadal-Murray, Djokovic-Federer eşleşmeleri...

9 yorum:

mgunsel dedi ki...

Bari bu sefer Nadal-Federer finali izleyebilsek... Bu arada Federer- Djokovic maçlarından gına geldi yahu.. Kaç defa karşılaştı bu ikisi son 3 aydır?

kirpi dedi ki...

Toronto biiiiiiiiiirrr....
Us Open ikiiiiiiiiiii
Shanghai uuucccccccccc...
Basel dooooooooooorrrtt
WTF???!!! altiiii!!!!

kirpi dedi ki...

"Basel dooooooooooorrrtt
WTF???!!! altiiii!!!!"

Ahahahah :D:D:D

5 tabi..:)

mgunsel dedi ki...

Aus Open 2009'dan beri iki tane Federer- Nadal maçı izleyebildiğimizi göz önünde bulundurursak breh breh diyorum. Gerçi arada Hit for Haiti maçları falan vardı.

mgunsel dedi ki...

Ha bir de olası bir Nadal-Federer finalinde şampiyonluk adayınız hangisi merak ettim?

Russell dedi ki...

durun, doğmamış çocuğa don biçmeyin daha. :)

Russell dedi ki...

Ben Federer derim şahsen. İlk maçlar sonunda Murray en çok beğendiğim oyuncu dedim ama şu anda görülüyor ki turnuvanın en iyisi Federer. Nadal biraz da şanslıydı açıkçası gruptan çıkarken (ki çıkmadı daha aslında, yukarıda doğmamış çocuğa don biçmeyin diyen ben neden bu kadar emin konuştum, orasını karıştırmayın hehe) çok etkileyici değildi. Bu kortlar yavaş olsa da alçak olduğundan Nadal'ın topspinini iyi almıyor ki, Nadal'ın Federer'e karşı en önemli silahının ortadan kalkması bu demek. Federer çok iyi servis atarken, Nadal son birkaç aydaki servis ritmini kaybetmiş gibi ayrıca. Tabii uzun rallilerde falan Nadal hala bildiğimiz gibi ama bütün sezon kazanmış artık doyan Nadal bir tarafta, olası bir Nadal-Federer finalinde kazanarak en büyük rakibinin tarih yazdığı bir sezonun en azından sonunda ona üstünlük kurduğunu ispat etmek isteyen bir Federer olacak...

Bence, Murray-Nadal ve Djokovic-Federer yarı finalleri olacak ve Federer'in finale gelmesine kesin gözüyle bakıyorum ama Murray-Nadal maçı belli olmaz. Murray iyi oynadığı takdirde Nadal'ı yenebilir ama son iki maçında o kadar kötü ilk servis yüzdesi vardı ki, karşıda rakibinin ikinci servislerinde harika oynayan bir adam Nadal varken, iyi oynayan bir Murray bile şu an bence vasat veya vasatın biraz üstü olan Nadal'ı yenemeyebilir.

Eyyorlamam bu kadar.

Erman Tüneri dedi ki...

Bu sefer sinerjiyi buyuk yapacam Amerika Acık'ta da dedim Federer rahat gecer Djokovici finali bekleyelim olmadı bu sefer Federer-Nadal olsun olmalı olacak =)

kirpi dedi ki...

Russellcim cok guzel eyyorlamissin :)