26 Kasım 2010 Cuma

Murray'dan Yorumlar

Dün Ferrer'i iki sette geçtikten sonra ikinci olarak grubundan çıktı Murray. Bugün Nadal-Berdych maçından önce "Nadal ile oynamak ister misin?" sorusuna, "evet" diyerek cevap vermiş Britanyalı, ama eklemiş:

"Olması halinde inanılmaz zor bir maç olacağını düşünüyorum. Onun buradaki maçlarını izledim ve inanılmaz iyi oynuyor. Ona karşı çok büyük şansım olacağını sanmıyorum."

Beklenen oldu ve Murray ile Nadal eşleşti. Açıkçası bence de Nadal favori bu maç için ama Murray'nin yaptığı bu açıklamalar daha çok üzerindeki baskıyı azaltmaya çalıştığını gösteriyor, tam olarak böyle düşündüğünü değil. Şansı kesinlikle çok az değil zira. Murray, ki sert kortta her zaman Nadal'a karşı agresif oynar. İyi servis attığı bir güne de denk getirirse Nadal'ı yenmek için şanslar bulacaktır. Nadal yarım adım önde olsa da çok denk bir maç olacağını düşünüyorum ben. Bu maç yarın ilk maç olarak oynanacak saat 16.00'da. 22.00'da ise Federer, Djokovic veya Roddick ile karşılaşacak...

Hiç yorum yok: