26 Kasım 2010 Cuma

WTF: Djokovic-Roddick

Bu maç hakkında ne desem bilemedim. Bugün hakkında sevindiğim tek şey dünkü tahminlerimin tam isabet olmasıydı herhalde. Tahmin etmek de çok zor değildi tabii, kabul edelim.

İlk setin sonlarından itibaren maçı kesik kesik izlemeye başladım zira Roddick o kadar isteksizdi ki, maçı çekilmez hale getirmeyi başardı. Kitabımı açıp okuyor, diğer yandan maça bakıyordum. Djokovic son oyunda biraz saçmalasa da maçı kapatmayı başardı rahat bir şekilde.

Roddick'in bu kadar kötü oynamasına bir anlam veremedim. Djokovic, Berdych maçındaki gibiydi. İyi ve sağlamdı ama çok muhteşem bir oyun da yoktu. Normal oynayan bir Roddick'e karşı sadece 5 oyun kaybedecek kadar değildi yani. Roddick'in bu maçtan önce ciddi bir şekilde şansı olmasına rağmen "olursa olur, çok da kasmaya gerek yok" tavırları beni şaşırttı. İlk birkaç oyunun ardından tamamen yok oldu maçtan, ilk servisleri bile etkisizdi ama burada Nole'nin iyi return yaptığını da belirtelim. Tabii ne olursa olsun bu kadar kötü oyunun bir mazareti yok. Berdych maçından sonra şartelleri kapatmış sanırım Roddick.

Djokovic böylece bizi yanıltmadı ve beklediğimiz yarı final tablosu oluştu. Yarın için benim tahminlerim:

2-0 Federer
2-1 Murray (bu tamamen sallama, 2-0 Nadal 2-1 Nadal 2-0 Murray 2-1 Murray, hepsi benim gözümde %25 ihtimal)

Bakalım, neler olacağını göreceğiz. Bir de çiftler var, unuttuk sanmayın tabii. O konuyla az buçuk da olsa ilgilenen kirpi bir şeyler karalayacaktır mutlaka. :)

6 yorum:

orion dedi ki...

Bu maç yerine Nadal maçının tekrarını yayınlayan ntvspor'u şiddetle kınıyorum. Madem yayınlamayacaksanız öyle diyin ne diye bekletiyorsunuz 2.30'a kadar

Russell dedi ki...

Kaçan pek bir şey yok aslında. :)

kirpi dedi ki...

Alt yazi gecselermis o zaman "Biz izledik, pisman olduk, o nedenle yayinlamiyoruz..." falan diye. :)

orion dedi ki...

Razı olurdum öyle bir altyazıya :) Vakit doldurmak için nba action tekrarı falan veriyorlardı birde o kadar da kötü değildir herhalde maç

kirpi dedi ki...

Ben bilmem, Russell bilir :)

Russell dedi ki...

@orion

WTF'nin en kötü maçıydı valla bu seneki. :)