24 Kasım 2010 Çarşamba

Foto: Dost Kazigi

Yukaridaki adam Marc Lopez. Bilindigi uzere kendisi zaman zaman Nadal ile ciftlerde birlikte oynadigindan taniniyor. Ancak bu yil Nadal olmadan da 2 kupa kazanarak ciftlerde ilk 20'ye girmeyi basardi.

Lopez Londra'ya Nadal'a antreman partnerligi yapmak icin gelmis. Su uyudugu yere bir bakar misiniz? Rafa da bugun sabah uyanir uyanmaz fotografini cekip pat diye Facebook'a koymus "Iste Marc'in gercek yuzu!!" diye.

Ciftler maclari yayini bulmak neredeyse imkansiz oldugundan Lopez'i cok izleyemiyorum. Ama buna ragmen su ana dek ATP'de gordugum isimler arasinda bana acik ara en sempatik gelenin o oldugunu soyleyebilirim. Fotografta da kendi ebatlarindan daha buyuk saldirgan bir bitkinin golgesinde, kucuk bir yatakta uyudugu halde, sabah uyaninca fotografinin cekildigini gorunce gulumseyebildigi icin kendisine 10 puan veriyorum. Ben olsam onun yerinde, bu kadar sirin olamazdim. Olmazdim.

Hiç yorum yok: