25 Kasım 2010 Perşembe

WTF!!?? Anket

8 yorum:

Çid. dedi ki...

Rafaaa! Neden bu kadar tatlısın, utanma da söyle hadi kızın ismini :)
-İç ses: Söylede ölüm listeme birisi daha eklensin...

kirpi dedi ki...

Kız isimleri sorusunda en çok Ferru'nun cevap verme şekline güldüm. Mazi gözünün önünden geçti adamın :) Murray'in bir anda ciddileşip "John" (John mu Joan mı dedi?) demesinden sonra en çok tabi :))))

orion dedi ki...

Roddick'in verdiği her cevapta komik olma çabası dışında güzel olmuş. Tamam abi biliyoruz çok eğlencelisin habire gözümüze sokmana gerek yok yani

mgunsel dedi ki...

Möri hala play steyşın diyorsun Möri, ah Möri ah.. Turnuvayı kim kazanır sorusunu da Ferru'nun Federer ya da Nadal kazanır demesi dikkatimi çekti. En objektif olanı oymuş aralarında, Berdych'in hemen hemen hiç bir dediğini anlayamadım bu arada. Kim şampiyon olur sorusuna ne cevap verdi o?

kirpi dedi ki...

Berdych "Best one" gibi yusyuvarlak bir cevap vermis. Hatirlamamaniz normal :)

Ferru 10 numara :)

Bu arada itiraf ediyorum eger Soderling "This Jenny??" sorusuna "Yes" deseydi sanirim kendisini biraz sevmek zorunda kalacaktim. :S

sekoser dedi ki...

Ferro'ya sempati besledim yeminlen. Süper adammış. Daha sıkı takip edeceğim. Mahcup oldu adam "Federer ya da Nadal" derken. Ya da bana öyle geldi.

Russell dedi ki...

Ferru candır. Severim ben. Kirpi daha çok sever ama. :)

kirpi dedi ki...

Ferru'nun ne oldugunu kabul etmis bir hali var bana gore. Hani demistim ya "asla Grand Slam kazanamayacagini bildigim halde sevdigim oyuncu" diye, iste bu durumun Ferrer de farkinda bence. Ama bunu bildigi halde her zaman elinden gelenin en iyisini yapmaya calistigi icin seviyorum ben.