16 Ağustos 2010 Pazartesi

Sharapova Montreal'de Yok

Saatler önce Cincinnati finalinde Kim Clijsters'a dramatik bir şekilde kaybeden Maria Sharpova, facebook sayfasından duyurmuş Montreal'dan çekildiğini. Şöyle demiş Sharapova:

"Another tough final for me today, I had my chances and did not take them. Kim is such a great champion and really showed it after the rain delay. I felt some pain in my foot late in the second set which kind of scared me so I have been forced to pull out of Montreal. I am hoping I just need a few days of rest."

Türkçesi:

"Bir başka zorlu final benim için, şanslarım vardı ama onları kullanamadım. Kim, harika bir şampiyon ve bunu yağmur arasından sonra gerçekten gösterdi. İkinci setin sonlarına doğru ayağımda beni endişelendiren bir acı hissettim ve bu sebeple Montreal'dan çekilmek zorunda kaldım. Umuyorum, ihtiyacım olan sadece birkaç günlük bir dinlenmedir."

Hiç yorum yok: