21 Ağustos 2010 Cumartesi

Kazanan "kirpi"

Cincinnati çeyrek finaline yaptığımız yarışmanın kazananı blogun diğer yazarı kirpi oldu. İyi ki, cevabı önceden verilecek bir soru, hile yapılma olanağı olan bir konseptte değildi yarışma, yoksa adımız kötüye çıkardı. :)

Şaka bir yana, tebrik ediyorum kirpi'yi. Normalde de tahminleri iyidir ama bu kadar iyi olduğunu da görmemiştim hiçbir zaman. Set bahislerini de 3/4 tutturduğunu belirteyim. Onun dışında, ilk Fish-Murray maçında gerçekleşen sürprizle birlikte zaten çoğu kişi patlamıştı. Bahis diliyle, 4 favoriden 3'ünün kaybettiği bir gecede 4/4 yapmak iyi başarı. 3/4 yapan da iki kişi var. Onlar da gayet iyi bence.

Kitabı kendisine kargoyla yollayacağım. Belki okuduktan sonra bu sefer o bir yarışma düzenler, kitap bir başkasına da gider. Bu sefer blog yazarı dışında birine. :)

Katılan herkese teşekkürler...

2 yorum:

danef dedi ki...

Sevdim ben bu tahmin işini.
Kirpi de yeni bir yarışma düzenlese, kitabı US Open'a kadar bitirse, biz de çeyrekleri tahmin etsek fazla soğumadan.
Malum tenis soğumaya gelmez:))

kirpi dedi ki...

Tabi bunun icin benim once kitabi almam lazim...

@Russell

O kitabi yarin masamda istiyorum!!!

:)