20 Ağustos 2010 Cuma

Cincinnati Çeyrek Finaller - Yarışma

Evet, biraz aksiyona da ihtiyaç var arada böyle... Eurosport spikeri Şevket Furkan Erbay'ın "Uzun Bir Yol" adlı WTA tarihini kapsamlı bir şekilde anlatan kitabı var elimde. Okudum ve uzun zamandır öyle bir kenarda duruyor. Mutlaka bu blogu okuyup o kitaba sahip olmayan birileri vardır. Ben de bu uzun süredir pek kapağını açmadığım kitabı bu tarz bir yarışmayla bu blogun bir takipçisine - ve aynı zamanda bir tenis takipçisi oluyor demek bu - vermek istiyorum. Yarışma gayet basit. Yarın oynanacak Cincinnati çeyrek finallerinin sonuçlarını tahmin ediyoruz.

Maçlar şu şekilde (saat sırasına göre);

Andy Murray-Mardy Fish
Andy Roddick-Novak Djokovic
Roger Federer-Nikolay Davydenko
Rafael Nadal-Marcos Baghdatis

Tahminlerinizi set tahmini olarak göndermenizi rica ediyorum (2-0 Murray, 2-1 Djokovic gibi). Kazananları (setler önemli değil) 4'te 4 bilen kazanıyor. Eğer 4'te 4 yapan olmazsa bir başka zamana erteleniyor. Ufak bir ihtimal de olsa birden fazla 4'te 4 yapan olursa işte o zaman set tahminleri devreye giriyor. 4'te 4 yapanlardan kim en fazla setleriyle birlikte doğru bildiyse o kazanıyor. Eğer set tahminleri de eşit olursa o zaman aralarından ilk gönderen kazanıyor.

Ben de tahminlerimi yazayım bari; 2-0 Murray, 2-1 Djokovic, 2-0 Federer, 2-1 Baghdatis.

Not: 19.00'dan sonraki tahminler kabul edilmeyecektir.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

2-0 murray,2-1 roddick,2-0 federer,2-1 nadal

kirpi dedi ki...

2-1 Fish, 2-0 Roddick (penaltılarla, ee şey tie-break ile :)), 2-1 Baghdatis, 2-1 Federer

Not: Mustersporluyum :)

Bu arada bu Adsız yorum sorununu nasıl çözeceğiz, yanlış kişiye göndermesek bari. Mail mi istesek acaba ne yapsak? Adsız yorumcular ne olur ne olmaz bir de warlocklui@hotmail.com adresine mail atabilirlerse müteşekkir kalırız.

Kendi dedi ki...

2-0 Murray 2-1 Djokovic 2-1 Nadal
2-1 Davydenko

brokoli dedi ki...

2-1 murray,2-0 djokovic,2-0 federer, 2-0 nadal

Adsız dedi ki...

aynı tahminleri yazmış olduğunuz e posta adresine gönderdim geldi mi emin olmak istiyorum

danef dedi ki...

2-0 Murray,2-0 Roddick,
2-0 Federer,2-1 Nadal

aliye dedi ki...

murray 2-1
djokovic 2-1
federer 2-1
baghdatis 2-1
iki nadalcı kirpi ve russell baghdatis demişse vardır bunda bir hikmet :)
bir de baktım da hepsi 2-1 olmuş, kesin yatar bu tahminler..

Russell dedi ki...

@adsız

Aldım maili, teşekkürler.

@aliye

:) Ben gerçekten öyle düşünüyorum. Nadal Toronto'da da pek iyi değildi ama burada o performansın da altında kaldı. Gerçi bu tahmini yaptıktan sonra H2H'te Nadal'ın 6-0 önde olduğu aklıma geldi ama her serinin bir sonu vardır. Hızlı sert kort, Baghdatis formda, Nadal formda değil. 3 tane önemli bilgi. Bu şartlar altında da kazanamazsa Baghdatis, muhtemelen bundan sonra hiç kazanamayacaktır Nadal'a karşı.

kirpi totem yapıyordur. :)

Adsız dedi ki...

2-0 murray.2-0 djokovic.2-0 fed.
2-0 rafa

QuaresmA dedi ki...

2-1 fish
2-1 nadal
2-0 federer
2-1 roddick

onur dedi ki...

Oooo muhabbet güzel:

Fish 2-1
Djokovic 2-1
Federer 2-0
Offf burası çok zor Nadal 2-0

Üst üste iki hafta ilk 4 seribaşının yarı finale kalması çok düşük bir olasılık olduğu için Murray, Fish'i yener demiştim en başta ama sonradan değiştrdim. Kısmet nasip bu işler.

chuck dedi ki...

nadal,federer,murray,djokoviç(2-0)

Kendi dedi ki...

ben ciddi ciddi endişeleniyorum bir sert kort sezonu daha mı suya düşüyor diye merak ediyorum Nadal adına US open önces ama fanatikliğimizi de gösterelim değil mi? vamos rafa:))
kirpi'nin totemi tutar umarım
ben de totem yapıp maçı izlemiyeceğim
ne zaman izlesem kaybediyor
ister maçı, ister set ister oyunu ister puanı izleyeyim
kaybediyor

mgunsel dedi ki...

murray 2-1
djokovic 2-1
federer 2-0
nadal 2-0

Russell dedi ki...

Tahminler için teşekkürler herkese.

@Kendi

Sen de totemci çıktın demek? kirpi de arada takar bu işe "sen bozdun maçı sen bozdun" veya "ben izlemiyorum, kaybediyor" diye. Ben onun kadar sallamasam da ona uyuyorum, eğlenceli oluyor totem yapması falan. :)

Emre dedi ki...

Bugün bloga giremedim yarışmayı kaçırmışım. :)
Her neyse ödül olmasa da tahminlerimi yapayım.

2-1 Fish
2-0 Djokovic
2-0 Federer
2-1 Baghdatis

kirpi dedi ki...

@Kendi

Sen Russell'a inanma :)

@Russell

Ben miyim totemci yaa? "Totem ciddi bir istir" benim mottom mu yani? :)

Tamam, aksamki Trabzon macinda penaltida Onur'u gozlerimle yonlendirmis olabilirim. Ama bunlari herkes yapiyor degil mi?

Russell dedi ki...

ahaha, o geyik bir şeydi ya. tabii, totemsiz maç da izlenmez. ben 6 yaşımdan beri totem yapıyorum. :))

Russell dedi ki...

Günün ilk sürprizi Fish'ten.

3 kişi kaldı:

kirpi
QuaresmA
onur

Russell dedi ki...

2 kişi kaldı:

kirpi
QuaresmA

kirpi, setleri de bildiği için yarım adım önde gibi gibi.

Russell dedi ki...

kirpi kazandı, tebrikler.