26 Ocak 2011 Çarşamba

Terli, Yorgun ve Sakat Adam

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ah kara üzümüm...:((

esra

Adsız dedi ki...

Toni Nadal'ın söylediğine göre sol uyluğundaki tendonlardan birini zedelemiş ya da koparmış ilk sette 3. oyunda servis kırarken. Koşamamış pek bu yüzden. Geçirdiği enfeksiyonun etkisi de bu tarz bir sakatlığa karşı daha narin kılmış Rafa'yı.
Böyle de talihsiz olunmaz ki ya, bu belalar neden hep Nadal'ı bulur.
Yağmur Nadal'a patlar, en önemli anlarda sakatlık Nadal'a patlar ( neden mastersta değil de grand slamde sakatlanırsın be rafa ! ) , turnuva programı Rafa'ya patlar.
9 grand slam kazanmış olması mucizeymiş gibi geliyor düşününce :)

Russell dedi ki...

Eğer o tendon kopmuşsa ve bu Rafa gidip o halde 2 saat oynamışsa.....

Adsız dedi ki...

Geçen sene de maçı sakatlanıp bıraktığı için aynı duruma düşmek istememiş, devam etmiş. Zaten yalnızca maçı bitirmeye çalıştığı barizdi.Kort değişiminde kırmızı gözlerle ağlar mıydı Rafa büyük bir problem olmasa.. yazık hem de 3. oyunda oluyor hemen.Liflerin koptuğu yazıyor bilemiyorum ne kadar doğru ama Toni Nadal'ın açıklaması diye vermişler.

sekoser dedi ki...

Bu kadar fiziksel bir tarzı olmasının sonuçları bunlar. Halbuki oyununu bayağı bir değiştirdi bir yandan geliştirirken. Bir Federer hayranı ve fanı olmama rağmen, bu çocuğa büyük bir saygım ve sevgim var. Özellikle Federer'i mağlup ettiği Australia Open finalinden sonra ki halleri bütün antipatimi alıp götürmüştü ona karşı. Yine de şimdi bile ister istemez oyun kazanırken karşı tarafı tuttuğumu fark ederim. Ama böyle durumlara düşünce de üzülüyorum. Kazanırken üzülüp, o kaybederken yine üzülüyorum. Bu nasıl iş yahu.

Bu arada fiziksel bir terslik yaşamadıkça bu şekilde maç kaybetmesi zor bir adam. Bu yüzden Federer ile birlikte ayrı bir sınıftalar bence.

sekoser dedi ki...

http://beta.ntvspor.net/haber/tenis/32838/nadal-acile-kaldirildi

Bu nasıl ucuz gazetecilik yahu. Haber başlığından bahsediyorum, korktum resmen ha.

kirpi dedi ki...

@sekoser

Bakmadim bile ama cok aptal baslik olmus cidden.

Bu arada Ferrer'in mac sonrasi aciklamalari tek kelimeyle kusursuz. Herkesin aklindan gecenleri soylemis zor durumda olan taraf olarak. Tebrik ediyorum.