26 Ocak 2011 Çarşamba

Kadınlar Yarı Finalleri

Kadınlarda yarı final eşleşmeleri Wozniacki-Li ve Clijsters-Zvonareva olarak oluştu. Turnuva öncesi bu kadar açık bir tabloda ilk üç seribaşından fire verilmemesi entresan oldu. Ama benim şampiyonluk favorim ilk üç seribaşından hiçbiri değil, Li Na. Çinli harika tenis oynuyor ve özellikle yarı final maçında Wozniacki'ye kaybetmesi, en azından benim için büyük hayal kırıklığı ve ufak da olsa bir sürpriz olur. Öteki taraftaki çeyrek maçlarını izleyemedim ama Zvonareva rahat kazanmış formda Kvitova karşısında. Şöyle bir bakıyorum da, bu kadın geçen sene neredeydi, şimdi nerede? İnanılmaz bir istikrar yakaladı son 3 grand slam'dir, kendisini çok sevmem ama takdir ediyorum. Clijsters'a karşı şansı da çok az değil. Evet, Amerika Açık'ta çok fena ezildi Belçikalı'ya karşı, biliyorum ama Radwanska-Clijsters maçının özetinden gördüğüm kadarıyla Clijsters bacağında bir bandajla oynamış, ki turnuva ilerledikçe tenisindeki etkileyicilik gitti. Hani turnuvanın başında "yenilmez Clijsters" imajı vardı, artık o yok bence, ondan bahsediyorum. Gününde bir Li veya Zvonareva gayet başa baş oynayabilir Clijsters ile.

Yarı final maçları bu gece oynanacak. TSİ 03.30-04.00 gibi Wozniacki-Li maçı, arkasından da Zvonareva-Clijsters. 10.30'da da Djokovic-Federer maçının olduğunu hatırlatalım.

2 yorum:

orion dedi ki...

Henin dirseğindeki sakatlık geçmediği için bırakmış tenisi yine :(

Russell dedi ki...

Çabuk pes etti gibi geldi bana, du bakalım bi post atarız.