26 Ocak 2011 Çarşamba

Keske...

Bu adamin aglamasina dayanamiyorum... Cunku her
zaman aglamak icin cok hakli bir sebebi oluyor..

Nadal'in bugunku maci ile ilgili 1-2 kelime de ben yazayim...

Nadal'in kaybettigi son slam maclarina bakiyorum da.. 2009 RG'da tendiniti vardi... 2009 US Open'da karninda yirtik vardi. 2010 AO'da tendonu yirtildi. 2011 AO'da kim bilir ne oldu...

Bugunku Ferrer maci dahil Nadal bu maclari sakat olmadan da kaybedebilirdi. Hatta bazilarini kaybedecegine neredeyse eminim. Keske bu maclari sakat olmadan ayni skorlarla kaybetseydi...

O zaman bu kadar uzulmezdik...

O zaman o sadece hatalarini gorup daha iyi oynamaya konsantre olabilirdi...

Ve en onemlisi o zaman o "Sakatlik konusmak istemiyorum, cunku sanki ne zaman kaybetsem sakat oldugum icin kaybediyormusum gibi oluyor ve ben oyle gorulmek istemiyorum." demek zorunda kalmazdi...

Not: Bir de bu adamin takviminden 26 Ocak tarihini cikartmak istiyorum. Gecen sene de bu tarihtr sakatlanmis ve havai fisekler patlamisti...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

problemi tam olarak neymiş çok merak ediyorum öğrendiğinizde bizlerle de paylaşırsanız sevinirim ayrıca dohadaki 250 lik turnuvada davydenko maçında hiiiiççç gereksiz yere limitleri zorlayıp deli gibi sıvı kaybetmesi de bunda etken olabilir davydenko maçındaki o halini unutamam şıpır şıpr terliyodu ve bayılacak gibiydi,şapşal çocuk demek istiyorum ama nadal işte her zaman her durumda herkesle savaşır,umarım önemli birşeyi yoktur ve dinlenmeyle geçecek birşeydir

kirpi dedi ki...

Ilk bilgileri paylastik. Bakalim, insallah sadece kas yirtigidir.