26 Ocak 2011 Çarşamba

Şok: Henin Bıraktı

Facebook'ta yazmış bırakma kararını. Uzun bir yazı asmış, okumak isteyenler şöyle buyursunlar.

Ben bırakmasını bekliyordum ama bu kadar erken değil, en azından sezonun sonuna kadar oynar diye düşünüyordum. Bu senenin başında iyi de oynuyordu, Avustralya'da erken elendi falan ama öyle tenisi bıraktıracak bir durum görememiştim ben. Varmış demek ki, kendisinden daha iyi bilemeyiz. Haziran ayından bu yana yaşadığı bilek sorununun hala tam olarak geçmediğini ve bunun kendisini etkilediğini söylemiş. Özellikle çok acı çektiğini vurgulamış.

Wimbledon'ı kazanmak için geri döndüğü ikinci kariyerinde beklediğini bulamamış oldu böylece. Aslında başlangıcı harikaydı, Avustralya Açık'ta final oynamıştı ama sonra o şanssız sakatlık geldi. Dediğim gibi kendisi kendi durumunu çok çok daha iyi bildiği için bırakma kararına saygı duymaz lazım ama bana yine de çabuk pes etti gibi geldi. Şu haliyle bile iyi işler yapabilirdi ama kazanmak için geri döndüğünü, onun dışında alacağı iyi sonuçların kendisini tatmin etmeyeceğini bu kararıyla belli etmiş oldu. Hayal kırıklığı ama olabiliyor bazen böyle şeyler. Kişiliği ve tavırlarını sevmem ama oyunu her zaman farklı, zevk veren bir tarzdaydı. İlk kariyerinde aldığı 7 slam şampiyonluğu da gayet iyi zaten ama Wimbledon her zaman bir ukte olarak kalacak içinde...

3 yorum:

sekoser dedi ki...

Ben de şimdi okudum ve çok şaşırdım, açıkçası haberde belirttiğin gibi ben hiç beklemiyordum. Bu sakatlık kronikleşti demek ki. Çok üzüldüm.

Russell dedi ki...

Muhtemelen geçmeyeceğini düşündüğü için bıraktı zaten, kronik olabilir dediğin gibi.

Beril dedi ki...

Ben ilk bıraktığında daha çok üzülmüştüm, bu bırakışı beni çok etkilemedi ama şaşırdım. Keşke hiç bırakmadan devam etseydi 2008'de, dönüşü biraz zoraki olmuştu sanki.