29 Ocak 2011 Cumartesi

Foto: Clijsters ile Başarının Sırrı

:)

12 yorum:

kirpi dedi ki...

Bu aradada bu hayvancağız Avstralya'ya özgü bir kirpimsi benim bildiğim.

kirpi dedi ki...

Bi de foto linki beril'den :)

Beril dedi ki...

yok ya öz be öz türk bu sensin hatta, yeme bizi artık :)

kirpi dedi ki...

Şiddetle inkar ediyorum.. :D

Beril dedi ki...

öyle olsun :D ben olsam çoktan itiraf edip havamı atmıştım :D

kirpi dedi ki...

Lutfen ama... Kendimi belli etmeden oyunculara yakinlasmaya calisiyorum surada, kimligimi ifsa etmeyin.. :)

Beril dedi ki...

doğru haklısın :)
ama bunu sormam lazım o kadar yol gitmişken ferru'yu da görmüşündür heralde üzüldü mü çok elenince? bir de rafa nasıl, kötü müymüş sakatlığı? :)

kirpi dedi ki...

Ferru'yu teselli edeyim dedim ama beni yavru aslan gibi sevmeye kalkisinca eline diken batti, daha cok uzuldu.. :(

Rafa iyi, ama korktu benden. Kopekten de korkuyor zaten. Yolladik gitti Ispanya'ya..

Beril dedi ki...

hehe iyi yapmışsın :)

sen de iyi döndün ne bu post bombardımanı :)

kirpi dedi ki...

:( birakin hevesimi alayim yaa..

Beril dedi ki...

yok iyi bişey olarak söylemiştim zaten :) hep böyle devam et arkandayım ben :)

kirpi dedi ki...

Hehe, sagolun.. :)