3 Kasım 2010 Çarşamba

Eh Yani Rochus...

Ben Rochus'un daha once yazdigimiz aciklamalarini okuyunca hemen US Open'daki mac aklima gelmisti ve onun skoruna bakmistim. Ama unuttugum bir diger mac ikisinin Tunus'ta oynadiklari mac. Macin skoru da doping senaryosuna uygun bir sekilde 16-75-62.

Ben o maci yazarken ne bir tuvalet arasindan ne de burun kanamasindan bahsettim ki maci izlemistim ve macta Marsel'in tirnagi kirilsa not olarak yazarim. Gerci mac tek kameradan yayinlandigindan detaylari goremezdik ama tuvalet molasi veya burun kanamasi olsa farkederdik. Yanlis hatirliyorsam Russell duzeltsin.

Sagol Rochus. Marsel ile birlikte daha bir suru oyuncuyu yok yere tohmet altinda biraktigin icin. Ayrica kusura bakma ama anlattigin senaryo dopingden ziyade yuksek tansiyon vakasina benziyor. Rakibin ilk sette kendini iyi hissetmediginden oyuna asilmamis, herkes yapiyor bunu. Arada tuvalete gitmis, belki biraz rahatlamis ve maci kazanmak icin artik kalan setleri almak zorunda oldugundan dondugunde maca asilmis, kendini zorlamis ve burnu kanamis. Olay bundan ibaret.

Bir de ATP'nin bu kadar korudugu bir oyuncu ilaci neden mac oncesi alip maci 2 sette bitirmek varken kelaynak gibi mac ortasinda tuvalete gidip iki set arasindaki performans farkiyla dikkat cekmis bunu da bir aciklayiver lutfen.

Ekleme: Cok sevdigim yazar LaRosa "Emeklilik Rehberi" yazisinin "Roportaj vermeyin" ogudunde benim hizlerimi cok guzel ozetlemis. Eklemesem olmazdi;

"Thanks to Christophe for the equivalent of passing gas just before hopping out of the car and closing the door with us still inside."

Hiç yorum yok: