31 Ekim 2010 Pazar

Doha'da Final: Wozniacki-Clijsters

Hemen hemen beklenen final diyebiliriz. Tablodaki en iyi iki oyuncuydu. Arkalarından Zvonareva geliyordu. Ben bu akşam Zvonareva'nın Wozniacki'yi yenmesini bekliyordum açıkçası. Maçları izleyemedim başka işlerimden dolayı ama okuduklarıma göre Zvonareva ilk sette 5-4'te set için servis atarken set puanları kaçırmış ve ilk seti 7-5 kaybettikten sonra ikinci seti 6-0 kaybetmiş ve sadece 4 puan alabilmiş. Şaka gibi. Ne zaman düzeldi desek saçmalıyor bu kız.

Clijsters grup maçlarında pek iyi görünmüyordu ama kura avantajıyla finale çıkmayı başardı. Avustralyalı Stosur'u 2 sette geçti ve finalde Wozniacki'nin rakibi oldu. Bu ikili tek maçlarını geçen sene Amerika Açık finalinde oynamışlar ve o maçı Clijsters 2 sette kazanmayı başarmıştı. Bu kez kesinlikle Wozniacki'nin şansı daha fazla. Ben yakın bir maç bekliyorum. İki tarafın da ezici bir galibiyet alacağını düşünmüyorum. 3 sete gider ama kim alır tahmini çok zor. Turnuva başındaki favorim Wozniacki'nin kazanmasını isterim tabii.

İyi bir finalle kapatalım bayık geçen kadınlar sezonunu. Gerçi daha Fed Cup var ama biraz fasulyeden, değil mi?

Hiç yorum yok: