6 Kasım 2010 Cumartesi

Bali: Ana 1 Adım Uzakta

Neyden 1 adım uzakta? Şampiyonluktan tabii. Çeyrek final maçında Pavlyuchenkova'ya sadece 1 oyun verdikten sonra bu sabah yarı final maçında WTA'nın resmi teyzesi Date Krumm ile oynadı. Ben ilk sete biraz baktım. Evden çıkmadan önce Date 5-3 önde ve Ivanovic kendi servisinde 15-30 gerideydi. Oradan geri dönüp 7-5 almış seti Sırp raket. İkinci set tiebreak ile Kimiko'nun olmuş. Son seti 6-2 gibi bir skorla rahat kazanan Ivanovic adını finale yazdırmış.

Diğer yarı final maçında Kleybanova, Hantuchova'ya sadece 4 oyun verdi. Açıkçası Hantuchova'ya verilen wild-card çok anlamlı gelmiyordu bana. Hala da gelmiyor. Bu sene doğru dürüst bir şey başardığını hatırlamıyorum. Kleybanova'yı en son Moskova'da Azarenka ile oynadığı maçta görmüştüm ve berbattı. Ama bu maçı izleyenler gayet iyi oynadığını söylüyorlar. Yine de formda Ivanovic karşısında şansı %10'un bile altında bana göre. Ivanovic yarın kazanarak sezonu güzel bir şekilde noktalayacaktır. En son bu kadar emin konuştuğumda Marsel gitti, dünya 303 numarasına kaybetti. Onu da göz önünde bulundurmak lazım tabii...

Hiç yorum yok: