1 Kasım 2010 Pazartesi

ATP 2011 Takvimi

Suradan bakabilirsiniz.

Ufak degisiklikler var takvimde. Oncelikle toprakcilarin gozu aydin; Avrupa'da Roland Garros oncesi 3 tane Masters ve bir tane ATP 500 oynamak isteyenler artik uc hafta ust uste oynamak zorunda kalmayacaklar. Avrupa'daki ilk toprak sezonu yine Monte Carlo ile aciliyor. Monte Carlo'dan hemen sonra Barcelona var. Sonrasinda ise Estoril, Belgrad ve Munih haftasi. Bu haftadan sonra once Madrid sonraki hafta ise Roma oynaniyor; yani bu iki turnuvanin yeri de degismis. Zaten Madrid'in zemini Roland Garros'a cok uzak oldugundan en son Madrid'in oynanmasi bir sacmaydi, boyle daha iyi olmus bence. Derken Verdascogiller icin Nice ve Dusseldorf duruyor yine sakatlik cikarma usleri olarak. Sonrasi Roland Garros.

Nadal takvimin bu halini begenmis olacak ki hemen atlamis "Ben 2011'de Barcelona'da oynarim" diye. Zaten bu sene oynayamadigindan sonbaharda Tokyo'ya katilmak zorunda kalmisti.

Bir de Russell "Fransa'daki turnuvalarin birinin sehri degismis galiba" falan dedi ama ben onu didikleyemedim acikcasi. Bir de Casablanca - Houston haftasinda Varsova'da bir turnuva daha goruyorum, acaba yanlis mi goruyorum?

Hiç yorum yok: