31 Ekim 2010 Pazar

Başarının Anahtarı: Fedakarlık

Grand slam'lerde bir Türk kadın olarak mücadele veren ilk isim İpek Şenoğlu. Bu yıl Çağla Amerika Açık elemelerinde mücadele edinceye kadar da tekti. Açıkçası son senelerde kendisini takip ederken çok fazla veryansın ettim. "Bu maç da kaybedilmez ki ama!" dedim. Özellikle bu sene epey kötüydü kendi standartlarına göre. Ama bu onun Türk tenisi için Marsel İlhan'dan sonraki en büyük değer olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Tecrübe ve görmüş geçirmişlik konusunda Marsel'den de üstte hatta. Kendisi 2-3 aydır Star gazetesinde yazıyor. Beğenerek takip ediyorum. Bazı insider bilgiler de geliyor yazılarında. Bir ara Jankovic'in erkek arkadaşıyla yaşadığı sorundan onun sayesinde haberdar olmuştuk mesela. :) Bu haftaki yazısı ise benim okuduklarım arasında en iyisi ve en anlamlısıydı. Aynı zamanda en öğreticisi de... Direk link olarak vermek istiyorum. Okuyun, okutun:

Hiç yorum yok: