7 Eylül 2010 Salı

Marsel Nerede?

Diye bir mail aldım. Önümüzdeki birkaç hafta nerelerde oynayacağını blog'da yazmak istedim o yüzden. Uzun vadeli programını ben de bilmiyorum maalesef. Turnuva entry list'lerinden takip ediyorum. Ve entry list'lere göre Marsel'in bundan sonra oynayacağı turnuvalar şöyle:

- 13-19 Eylül Banja Luka Challenger (Toprak)
- 20-26 Eylül İzmir Challenger (Sert)

Topraktan serte geçiş nasıl olacak 1 haftadan az sürede, bilmiyorum. Ama Türkiye'de olduğu için pas geçmek istemedi bu turnuvayı muhtemelen. Marsel şu an 110. sırada sıralamada ve Amerika Açık sonrası açıklanacak sıralamada ilk 125'in dışına çıkacak muhtemelen. Geçen sene Amerika Açık sonrası Thailand ve Tokyo Open'da da iyi işler yapmıştı. Oradan da koruyacağı puanları var. İşi çok zor olacak maalesef. O yüzden arka arkaya oynayacağı bu 2 challenger turnuvasında bir şeyler yapması gerek artık. Wimbledon'dan bu yana maç kazanmakta dahi zorlanıyor. Wimbledon sonrası ilk 100 ihtimalinden bahsederken, bu gidişatta sene sonu ilk 150 civarlarına gelmesi söz konusu.

Başarılar Marsel'e...

Hiç yorum yok: