17 Aralık 2010 Cuma

Wozniacki de THY'de

Son dönemde birçok kulüp ve oyuncuyla reklam ve tanıtım etkinlikleri için anlaşan THY, en son geçtiğimiz hafta Kobe Bryant'ı da bünyesine katınca "yuh" demiştim açıkçası. Bu sefer de tenise yönelmişler. Biraz önce gelen son dakika haberine göre dünya 1 numarası Danimarkalı Caroline Wozniacki, 3 yıl boyunca THY'nin tanıtım elçisi olacak, reklamlarda oynayacak... Wozniacki'nin oynayacağı reklam filmi çok yakında televizyonlarda olacakmış. Danimarkalı THY'nin business class konseptini tanıtım için kullanılacakmış. THY, eylül ayında da Bangkok turnuvasına sponsor olup Rafa Nadal'ı Tayland'a uçurmuştu. Nadal ile de buna benzer uzun ömürlü bir anlaşma yaparlarsa hiç şaşırmam. Reklam filmi çıkınca anında buraya koyacağız tabii, bekliyoruz...

Edit: Woz, 20 Aralık'ta Türkiye'de...

8 yorum:

Beril dedi ki...

valla bu gidişle nadal'ı da yaparlar şaşırmam güzel de olur yani :)

Beril dedi ki...

bu arada reklam antalya'da toprak kortta çekilecekmiş diye duydum ama konseptini bilmiyorum

Russell dedi ki...

ne olabilir diye düşünüyorum da benim bile hayal gücüm yetmedi. :)

Adsız dedi ki...

THY nin Nadal'ı kullanacağını pek sanmıyorum, açıkçası Nadal'ın da başka bir ülkenin havayolu şirketinin yüzü olacağına pek ihtimal vermiyorum.Bekleyip göreceğiz :) ancak kendisinin armani pozlarını türk bir fotoğrafçı çekti belirteyim dedim ;)
not: birşeyleri kendimize yamayalım illa değil mi :D

kirpi dedi ki...

@ Adsız

E Nadal Türk zaten?

Hemen açıklayayım; şimdi Nadal ne demek? Noel. E bu durumda Nadal Noel Baba ile akraba olmaz mı? Olur. Noel Baba nereli? Antalya.

Nadal bildiğiniz Antalya çocuğu işte. Ötesi yok. :)

kirpi dedi ki...

@ Beril

Hadi tahmin yapalım.

Ben Wozniacki antreman yaparken kort yanına uçak iner, gülümseyen hostesler Woz'u alıp götürürler diyorum.

Beril dedi ki...

o tarz bir şey olur heralde barcelona reklamında da tersi olmuştu hostesler antremana katılmıştı ibo'yla karşılıklı top sektirmişlerdi :)

kortta karşısında kim olacak peki? benim tahminim antalyada çekileceğine göre öz antalya çocuğu nadal :)

Russell dedi ki...

antalya'nın çocuğu ömer çatkıç.. :)