14 Aralık 2010 Salı

Haberler

- Federer Isvicre'deki Yilin Spor Kisisi anketini guresci Kilian Wegner'in ardindan 3. bitirmis. Olimpiyatlarda oradan oraya ucan Simon Ammann birinciligi kazanmis. Ammann Federer'i gectigini ogrenince asagidaki gibi sevinmis...




...desem de inanmayin :)

- Avustralya'nin umudu, genc yetenek ve sevimsiz insan Bernard Tomic AO wild card turnuvasindan hastalik nedeni ile cekilmis. Tomic'e dogrudan wild card verilip verilmeyecegi belli degil henuz. Bildiginiz gibi Tomic US Open elemeleri ilk tur mucadelesinde Marsel'i uzmustu. Simdi Marsel dogrudan ana tabloya giderken kendisinin isi wild card veya elemelere kaldi. Ni ha ha!! :D

- Bu sene yeme bozukluguna tutulmus gibi anormal bir sekilde kilo veren Marsy Fish "Kendime guveniyorum, saglikliyim, koruyacak cok puanim da yok... Neden ilk 10'a girmeyeyim?" demis. Inanmak basarmanin yarisidir diyor, Fish'e AO sonrasi Amerika sert kort turnuvalarini gozune kestirmesini tavsiye ediyorum.

- Blic gazetesi is adami Phillip Zepter'in federasyon baskani olmaya en yakin kisi oldugunu yazmis. "Djokovic Ailesi" degisikligin arkasinda bildiginiz gibi.

- Sponsor bulamayan Almanya World Tour Cup kepenk kapatmis.

- ITF World Champion odulleri Wozniacki ve Nadal'a gitmis.

5 yorum:

sekoser dedi ki...

Amann!!! Demek istiyorum. Yapmalıydım bu espiriyi özür diliyorum. Napmış o öyle yahu.

kirpi dedi ki...

Espriyi er gec birisi yapacakti :)

sekoser dedi ki...

Şuursuz valla bu, tekrar izledim bak ya.

kirpi dedi ki...

O kameranin cektigi goruntuleri nasil yayinlamazlar yaa...Nasil...

Beril dedi ki...

tomic'e benden de bi nihahaha :)