18 Aralık 2010 Cumartesi

Amerika Wild Card Turnuvaları

Bildiğiniz gibi Avustralya - ABD arasındaki anlaşmaladan ötürü bu iki ülke wild card açısından biraz daha şanslı oluyor.

Avustralya wild card şampiyonası tamamlanmak üzereyken Amerika'daki turnuva başlamış. İlk günün dikkat çeken sonuçları Orange Bowl şampiyonu Lauren Davis 75'lik iki sette, Vandeweghe 36-64-63 ile 3 sette, Harrison ise 76(3)-67(4)-64 ile zorlanarak kazanmış.

Bu maçlar için henüz canlı yayın linki bulamadım. Ama turnuva sayfası şurada.

3 yorum:

onur dedi ki...

(bu yorumu yayınlamayın) Ball değil Bowl :)

Russell dedi ki...

yayınlamayacaktım ama alttaki yorumu yayınlarken bunu da yayınladım yanlışlıkla. neyse ya önemli değil, ben düzelteyim, kirpi'nin kulağını çekerim, yapmaz bir daha. :P

şaka bir yana teşekkürler..

kirpi dedi ki...

Orange Bowl deyince aklıma gelen görüntülerden biri Federer'in sarı kafası. Kafa da yuvarlak olunca işte Bowl - Ball karışmış..

Ya da ben yaşlanıyorum..:(