13 Aralık 2010 Pazartesi

Schiavone Hakkında Bilmediğiniz 5 Şey

Blog okurlarından -ve aynı zamanda blog postlarına bolca yorum atan- "sekoser" mail adresime, "TENNIS" dergisinin kasım sayısını göndermiş bana "belki lazım olur, kullanırsınız" diyerek. Ona çok teşekkür ediyorum. Onun yanında birkaç şey daha gönderdi ve font işinde de önümüze pek çok seçenek sundu. Font konusunda da gelişmeler var yani. :) Bu haber sekoser'in gönderdiği dergiden alınma. Bunun dışında yine onun gönderdiği ilginç şeyleri paylaşmayı düşünüyorum ara ara, güzel şeyler var gerçekten. Şimdiden hepsi için teşekkür ediyorum ve konuya geliyorum:

Schiavone hakkında bilmediğimiz 5 şey:

1-) Rafa'nın Shakira videosunu sevmiş: "Rafa bence çok şanslı çünkü Shakira bir sanatçı, bir usta. O harika biri. Tabii Rafa da (çok iyi bir kişiliği, harika bir vücudu var). Güzel bir karışım. Dans edebilirler ve fantastik bir video yapabilirler güzel bir şarkıyla birlikte bence...

2-) İlk aşkı normal değilmiş: "16 ya da 17 yaşındaydım. O benden 1 yaş büyüktü. Öpüştük ve bunun harika bir öpüşme olduğunu hatırlıyorum. Onla kalabilmek için her şeyi yaptım fakat kolay değildi. Çok çok çok garip biriydi.

3-) Kutlamalar tamamen çıplak olmak zorunda değil: "Roland Garros'ta üçüncü tura çıkmıştım. Takımım bana turnuvayı kazanmam halinde Champs-Elysees'te çıplak bir şekilde koşacaklarını söyledi. Ben de iç çamaşırlarıyla bunu yapmalarını söyledim. Finalden sonra birlikte yemek yedik ve Champs-Elysees'e yakın bir yerdeydik. Şimdi sıra sizde dedim ve onlar da iç çamaşırları ve ayakkabaları hariç tamamen soyunup ilk ışığa kadar koştular ve geri döndüler.

4-) İtalyan medyası onu "La Leonessa" diye çağırıyor: "Bu takma adı bana 10 yıl önce verdiler. Onlara bunun güzel olduğunu söyledim ama artık farklı bir şey bulmamız gerektiğini belirttim. Bu ismi sevmediğimi söylemiyorum, bu benim artık ismim oldu ve hayatım boyunca da öyle olacak.

5-) Hızlı ama tedbirli: "Arabayla en fazla 240km hızı gördüm. Nerede mi? Bunu size söyleyemem...

Hiç yorum yok: