13 Aralık 2010 Pazartesi

Djokovic Ailesi vs Sırp Tenis Federasyonu

Djokovic'in babası Srdjan Djokovic, Davis Cup başarısının federasyonun başarısı ile ilgisi olmadığını, tesislerin yetersiz olduğunu söylemiş. Laf arasında da "Federasyon başkanı olmak gibi bir niyetim yok ama..." diyerek yapılan yatırımların başarı ile orantılı olması gerektiğini söylemiş.

Federasyon başkanı ise başarının 4 yıl daha görev yaparak devam edilmesini ve bugüne kadar yapılmaya başlanılan işlerin tamamlanmasını hedeflediğini söylemiş.

Obradovic durur mu? O da girmiş lafa ve "Djokovic ailesi değişiklik istiyor ve bu gerçekleşecektir çünkü hem oyuncular hem de ben değişiklik taraftarıyız." demiş.

Ben mi bugün ters tarafımdan kalktım yoksa baba Djokovic giderek itici bir adam haline mi geliyor? Tenisin geleceği ile gerçekten endişeleniyor olabilir ama keşke Novak'ın emekliliğini bekleseydi diyorum. Böyle olunca "Top benim, ben ne dersem o olur" tavrı gibi geliyor benim kulağıma.

Sırbistan'da bir tesis yetersizliği durumu var anlaşılan. Ama bunu sert bir şekilde eleştirmeden önce ülkenin genel durumuna bakmak lazım. Eğer Sırbistan tenisten çok daha temel ihtiyaçlar için yatırım yapacak parayı zor buluyorsa federasyonu eleştirmek ne kadar anlamlı olur bilemiyorum. Ben baba Djokovic'in yerinde olsam, turnuva düzenleyecek kadar bu işe yatırım yapmışken kendi tenis akademim ve verdiğim burslar yoluyla tenisi kalkındırmaya çalışırdım.

22 yorum:

sekoser dedi ki...

Bunlar kendilerine "Be quiet!" denmesini seviyorlar anlaşılan.

kirpi dedi ki...

Görmemişin tenisçi oğlu olmuş.. Tutmuş federasyona karışmış..:P

Ben niye taktım bugün buna bu kadar yaa.. Tatil mi yapsam naapsam?

sekoser dedi ki...

Yok ya, sende ters bir durumyok. Bu ailede Novak'tan başka adam yok galiba. Nerde nasıl hareket etmeleri gerektiklerini bilmiyorlar daha.

kirpi dedi ki...

Durmak yok çalışmaya devam diyorsunuz yani..

Tatil yapsaydım ben yaw? :( (Benim derdim başka)

Yok ben de bakıyorum hani ben mi ön yargılıyım diye.. Sırbistan'daki turnuvada ödülünü Novak'ın vermesi de garip gelmişti bana. Tamam Novak iyi hoş, Sırbistan'ın en iyi tenisçisi şu ana dek belki de yaşı ne başı ne yaw? Düşünsenize mesela toprakta slam kazanmış Ferrero'ya ödülü Novak veriyor. İlla yaşa hürmet gösterilmeli de demiyorum ama garip yine de.

sekoser dedi ki...

Şimdi bence ülkenin durumuyla alakalı, adam resmen moda olmuş bence. Bir de yeni şampiyon oldulara falan. Yine de saçma, katılıyorum sana.

Tatil herkesin hakkı, yap tabi tatilini. Yılbaşı da yaklaşıyor. Plan var mı?:)

kirpi dedi ki...

Hehe..Yok yahu benimki hayal dünyası işte, ne tatili? :)

Russell dedi ki...

şöyle bir avustralya iyi olurdu ocak'ta, dimi? :)

Beril dedi ki...

alakasız bir soru olacak ama 'srdjan' nasıl okunuyor acaba?

kirpi dedi ki...

Hmm.. Sempozyum takvimine bakayım ben önümüzdeki sene için.. Şimdi yazmaya başlasam...:)

kirpi dedi ki...

Tek yapabileceğim tahimin Sırpça'da j lerin y okunması üzerine "Sıryan" falan gibi okunabileceği. Yani kesin olarak -yan diye biter de ben başını kestiremiyorum.

Beril dedi ki...

ama djokovicte de dj c diye okunuyor kafam karıştı, araştırıp geri dönücem :)

kirpi dedi ki...

Aaaa... Doğru gerçekten..

Bu arada aklıma bir post konusu getirdiniz telafuzlarla ilgili. Ama du bakiim videoyu bulabilecek miyim? :)

Beril dedi ki...

http://www.pronouncenames.com/pronounce/srdjan

bu site sırcan olduğunu iddia ediyor mesela :)

kirpi dedi ki...

Buldum ve yolladım. :)

kirpi dedi ki...

"Sırcan" Türk ismi gibi olmuş. Yaklaşmış ama tutturamamışım :)

sekoser dedi ki...

Google translater'a göre "Sırdyan" diye okunuyor.

sekoser dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=MLV426ns09E


Bu video da geçiyor bu isim. Sırcan diyor kadın. 1:34 ile 1:37 arasında geçiyor mesela.

kirpi dedi ki...

O zaman Sırcan...

patuli dedi ki...

Adam, oğlunun fotografını bastırdığı kıyafetler giyiyor.

Elinde olsa tüm ülkeyi öyle giydirir.

Bir ara da bütün aile Djokovic ne giyerse aynısını giyiyordu tribünde.

Çok itici buluyorum ailesini. Aşırı hırslı, çocuklarının üzerinden hırslarını gerçekleştirmeye çalışan ailelerden.

mgunsel dedi ki...

Ailesinin ne olduğu A0 2008'den beri belliydi bence. Djokovic sempatik bir adam olmasa sırf ailesinden dolayı antipati duyabilir insan..

kirpi dedi ki...

Djokovic bir slam daha kazanınca adam nirvanaya çıkacak...

Unknown dedi ki...

ben de djokovic'in ailesini çok itici buluyorum. posttaki yorumlara da katılıyorum :)