12 Aralık 2010 Pazar

Henin vs. Clijsters





Clijsters ile Henin ülkelerinde geçen gün hazırlık maçı yapmışlar ve kazanan süper tiebreak sonucunda Clijsters olmuş. Maça dair bir video görüntüsü aradım fakat bulamadım. Kim'i zaten biliyoruz ama uzun aradan sonra Henin'i görmek güzel olurdu. Hafta içinde Henin'in çalışma görüntüleri iyi gözüküyordu. Hırslı ve tekrar patlama yapmaya hazır gibiydi. Harika bir yıl geçiren Clijsters'a karşı sakatlığın ardından hazırlık maçında da olsa set almak güzel olmalı onun için.

Dikkatimi çeken bir şey daha var: Henin ile Clijsters dönüşlerinden sonra bunla birlikte dördüncü kez karşılaştılar ve hepsinde kazanan son setlerde Clijsters oldu. Brisbane ve Miami (yoksa Indian Wells miydi?) turnuvalarında son set tiebreak'leri belirlemişti, o kadar yakındı. Wimbledon'da da bir set geriden gelerek kazanmıştı Clijsters. Bu kadar yakın geçen 4 maçın hepsinin Clijsters'a gitmesi önümüzdeki sene ikili arasındaki maçlarda psikolojik avantaj olarak yansıyabilir Clijsters tarafına, göreceğiz...

Not: Bloga 1 hafta - 10 gün kadardır hiçbir şey yazamadım özel meseleler sebebiyle. Onu da geçtim, gelişmelerden de tamamen koptum. Bu hafta sonu toparlayabildim. Off-season olduğu için bilgileri toplamak pek zor olmadı tabii. Bu süre zarfında kirpi çok güzel idare etti(miş), kocaman bir teşekkür ediyorum ona buradan da. :)

Hiç yorum yok: