16 Aralık 2010 Perşembe

Soderling İş Başı Yaptı

Şu başlığı atınca kendimi bir an sporx.com, maraton.com.tr'de falan zannettim. Off-season'da elimizden gelen budur ama ne yapalım? Onu 5 numaraya taşıyan Norman ile yollarını ayıran Soderling, Maldivler'deki tatilini tamamlamış ve yeni sezon hazırlıklarına başlamış. Açıklamalarda falan bulunmuş, aktaralım:

"Çalışabildiğim kadar zayıf yönlerime çalışıyorum, daha agresif oynamaya gayret ediyorum ve fileye daha çok gelmek istiyorum. Henüz sadece birkaç gündür antrenman yapıyorum ama gerçekten çok zevkli. Geri dönmekten mutluyum. Dayanıklılık ve daha hızlı olmak için koordinasyon çalışmaları da yaptım. Ayrıca sakatlık konusunda da problemler yaşamamak için önlemler alıyoruz şimdiden..."

Hepsi iyi güzel Robin'cim de, odun gibi volelerinle daha çok fileye gelmek istemen? Kafan güzelmiş canım, güle güle kullan. :)

1 yorum:

kirpi dedi ki...

"File var dediler, geldim" :P