16 Aralık 2010 Perşembe

Copa Peuguot

Eveet, hazırlık turnuvaları başlıyor baylar bayanlar. Bu gece Arjantin'deki Copa Peuguot turnuvasını açıyoruz iki maçla. Sağlam isimler artı bir de özel maç var bu turnuvada. 6 oyuncu 3'erli gruplara ayrılıyor. Gruplar şöyle:

A - Nalbandian, Chela, Safin
B - Blake, Fish, Monaco

Bu gece Nalbandian-Chela ve Blake-Fish maçları var. Maçlar sert kortta oynanıyor. Ben A Grubu'ndan Nalbandian, B Grubu'ndan Fish'in geleceğini düşünüyorum. Belki Monaco da gelebilir, bilemedim bak şimdi.

Özel maç demiştik dimi? Unutmayalım onu da... Pazar günü turnuvanın kapanış gününde tenisi bırakan Moya ile yine kariyerinin artık sonundaki Gaudio karşı karşıya gelecek. Bunu çok önceden yazmıştık zaten. Bunlar hep bu blogda yazıyor zaten...

4 yorum:

kirpi dedi ki...

Safin'e bak..Ozledik dedik geldi :)

Russell dedi ki...

Champions Tour'da da oynadı diye biliyorum ben. Edberg'e kaybetti finalde bir turnuvada.

orion dedi ki...

link? :P

kirpi dedi ki...

@orion

Livescorehunter'i denemek lazim. Var midir bilmem de gosteri maclari oluyor genelde.