12 Şubat 2011 Cumartesi

"Sakatım, Hastayım..."

Bir alt postta kirpi değinmiş Monfils'in sakatlığına, biraz daha açalım ama... Turnuvaya da zaten problemli, sakat olarak gelmiş ve ilk üç maçında bir şekilde idare etmiş ancak sanırım son maçında ağrıları iyice hissettiğinden turnuvadan çekilme kararı aldı. Sakat sakat 250 puanlık bir turnuvada kendini zorlamak da ancak Monfils'in yapacağı bir şeydir sanırım. Az buz da değil, 1 ay kaçırıyor. Davis Kupası'nda bile oynayamayacak. Monfils'in sakatlığı sebebiyle Raonic finale doğrudan gelince organizatörler telaşa kapılıp Karlovic-Raonic maçı ayarlamışlar bugüne. Bu da ilginç geldi, zira seyircilerin ilgisini çekecek bir match-up değil kesinlikle. Servis, servis, servis...

Ferrer ve Ferrero, bu hafta Buenos Aires'te oynamayacaklar. Ferrer'in sakat olduğuna dair bir bilgi yok. Buenos Aires'teki turnuva direktörü Ferrer'in yorgunluk sebebiyle olmayacağını söylemiş, ki bana da mantıklı geldi. Çok yoğun bir başlangıç oldu ve geçen sene Acapulco'da şampiyon olmuştu, orada 500 puan koruması lazım, buradaki 250'lik turnuva onun için çok da önemli değil. Ferrero hakkında ise hala net bir bilgi yok. Sürekli çekiliyor efendim, durduramıyoruz. Bence Avrupa toprak sezonuyla birlikte geri dönecek, ki nisan ayına tekabül eder. Tabii umarım yanılırım ve haftaya Acapulco'da izleriz Ferrero'yu.

Rotterdam'da çeyrek finalde grip sebebiyle Tsonga maçına çıkmayan Berdych'in ise durumu iyi, bu hafta Marsilya'da oynaması bekleniyor.

WTA'den de Sharapova hakkında bir gelişme var. Paris'ten virüs sebebiyle çekilmişti, Dubai'den de aynı sebeple çekilmiş. Indian Wells ile geri dönmesi bekleniyor.

4 yorum:

kirpi dedi ki...

"Sakat sakat 250 puanlık bir turnuvada kendini zorlamak da ancak Monfils'in yapacağı bir şeydir sanırım."

Öhö öhö... Verdasco?

Adsız dedi ki...

Ortalıkta Sharapova hamile iddiaları dolaşıyor.Doğru mu değil mi tam bilmiyorum ama hayal ettim de anne olup tura dönme kararı alsa bir Kim Clijsters olur mu ben ihtimal veremiyorum.

Russell dedi ki...

Nerede o söylentiler?

Adsız dedi ki...

Söylentileri nerede mi gördüm ilk olark tennisforumda görmüştüm daha sonra aynılarına yahoo.comda yorum bölümünde de sık rastlayınca benm de içime kurt düştü:)Şimdilik bunu doğrulayan bişeye kendim ulaşmadm milletn yalancısı oldk burda fakat çok mantıksız da gelmiyo hani:)