18 Ocak 2011 Salı

Vahşi Oyun? Set Kırdırmak? Ben Neredeyim?

Haber şu. Zaten çok kısa haber ama ben yine de dikkat çekmek istediğim yeri kopyalıyorum:

"2008 Melbourne şampiyonu maça kötü başlarken, 2 kez servis kullanırkençift hata yaptı ve 1 set kırdırdı. Maça servis kırdırarak başlayan Rus raket daha sonra kendini toparlayarak vahşi bir oyun ortaya koydu ve ilk seti 25dakikada bitirdi."

Bu haberlerin hangi şartlar altında ve nasıl yazıldığını gerçekten merak ediyorum. Yalnız şu "set kırdırdı" ifadesi sadece buraya özgü değil. Gerek normal tenis, gerekse masa tenisi oynarken, oynadığım rakiplerimden, arkadaşlarımdan az "set kimdeydi ya, unuttum?" ifadesini az duymadım. İşin ilginci "o set değil, servis" demenize rağmen, 1000 defa demenize rağmen, hala servis yerine set demeleri... Neyse bu konuda güzel anılarım yok, kapatalım konuyu. Vahşi!

1 yorum:

sekoser dedi ki...

Futbol siteleri bunlar normaldir.