19 Ocak 2011 Çarşamba

Dunyanin En Monoton Adami

Nadal'in blogundan;

"I did something today that to be very honest with you, I’d never done before.
I had practice this morning not too early (11am) and then decided to go to the beach and have lunch with my team at a restaurant there, next to the sea. Most of my fans know I love the sea and I today it was a nice day and we decided to go there."

Kisa ozeti;

"Sizlere durust olmam gerekirse bugun daha once hic yapmadigim bir sey yaptim... 11'de antreman yaptiktan sonra deniz kenarinda, sahilde yemek yedim!"

Evet... Nadal bugunku blogunu bu heyecan verici oykuye ayirmis. Ne diyecegimizi bilemedik, ama bence biraz asiriya kacmis. Daha teklikesiz aktiviteler yapmali bence turnuva devam ederken.

8 yorum:

Beril dedi ki...

hahahah hayatında ilk kez deniz görüyor ama napsın heyecanlanmış çocuk :D

Adsız dedi ki...

ama ilk kez otel odası dışında yemek yemiş ne yapsın :) insanlık için küçük, rafa için büyük bir adım :)

Kendi dedi ki...

belki de kisacik ilk tur macindan sonra ilk defa vakit buluyor turnuva arasinda,
bilinen bir gercek ki rafa olabildigine basit yasayan bi adam

Adsız dedi ki...

ben rafa' nın kokusunu merak ediyorum ya...beğendiğim bi arkadaş vardı...böyle eli yüzü düzgün...karizmatik...bi gün...oturduğu odaya girdim veeee...artık onunla muhatap olmak değil görmek bile istemiyorum...o benim için sadece bi kokudan ibaret...ve çok kötü bi koku bu...rafa nasıl kokuyor acaba....belki de pis kokuyordur benim kara üzümüm....:))))

esra

kirpi dedi ki...

Aslında bunları kimin yazdığını söylemeseler de ben Rafa'nın yazdığını tahmin edebilirdim :D

Beril dedi ki...

evet çok basit yaşıyor arada boş zamanlarında da armani'ye nü pozlar veriyor, shakira'yla kliplerde oynuyor sonra deniz kenarında yemek yiyip bugün çılgın bişey yaptım diyo hey allahım :)

Adsız dedi ki...

sanki bu rafa biraz asosyal bi adam gibi geliyor bana. gerçi nerden zaman bulupta sosyalleşecek oda ayrı konu.

Kendi dedi ki...

iş ayrı bir şey, kendine ait zamanlarını basit yaşamayı seviyor demek istemistim ki rafa'yı takip eden herkes bunu bilir, tatilini memleketinde adada, ailesi,arkadaşları ile geciren, balık tutmaktan hoslanan, sevgilisini bile okulundan secen biri rafael nadal, digerleri sadece is, verdigi pozdan ve cekilen klipten ote yaptiği is,bulundugu pozisyon bile sıradan, basit degil hepsini birakip bunu yapmiyor, yaparken de ne shakira gibi davraniyor ne de c. ronaldo gibi kendi gibi sanki dunyanın en sıradan şeyini yapıyormuş gibi yapıyor, ekstra bir sansayonelite yaratmıyor
asosyalden öte takıntılı bir adam, hep aynı seyleri yemekyen, yapmaktan hoslanan biri, batıl inancları falan, siseler, adımlar
çılgın bir şey yapmaktan cok, 5 setlik maçların oynandıgı ve gecen yillarda daha da sıkışık turnuva programı nedeniyle yaşadığı zamansızlıkta bunu yapmaya daha once hiç fırsatı olmadığını belirtmek istemiş olmalı rafa zira hepimizin bildiği gibi bu sene daha rahat bir turuva başlangıcı da yaşıyor kendisi, bu onun gibi rutin seven bi adam için farklı bir şey olabilir