22 Ocak 2011 Cumartesi

Mağdurum Ben Mağdur!


Mağdurum ben mağdur, Henin'den ötürü! Belki biraz geç olacak ama dün yazma fırsatı bulamadım. Turnuvayı kazanır dediğimiz Henin gitti Kuznetsova'ya kaybetti. Maçı izleyemedim maalesef. Wozniacki-Cibulkova maçının sonunda uyuyakalmışım, kalktığımda Kuznetsova 6-4 6-5 önde ve maç için servis atıyordu. İki puan izledim 0-30'da yine sızmışım, 5-10 dakika sonra kalktığımda tiebreak'in sonunu yakaladım. Yakın geçen tiebreak'i kaybeden Henin turnuvaya veda etti. Yılın başında Hopman Cup'ta iyi oynuyordu, bileğim tam hazır değil diyordu ama ben o sorunu aşacağından emindim ama aşamamış belli ki. İkinci maçından sonra bile bileğim tam olarak iyi değil diyince böyle bir sonucun gelebileceğini düşünmüştüm. Erken vedasıyla çok puan kaybetti burada böylece Henin. Cibulkova'ya elettiğimiz Wozniacki ne yapıyor? Takır takır kazanıyor. Muhtemelen yarı finale kadar da gelecektir. Şikayetçi değilim ama Wozniacki'yi severim.

Kadınlarda dördüncü tur eşleşmelerini ayrıca yazacağım...

Hiç yorum yok: