17 Ocak 2011 Pazartesi

Avustralya Açık: İkinci Gün Programı

Program şurada.

Rod Laver Arena'da ilk maçta Zvonareva ile Bammer karşı karşıya geliyor. Arkadan Nadal korta çıkıyor. Sonra benim canlı izlemek için büyük merakla beklediğim Lauren Davis var. Sam Stosur karşısında olacak. Akşam seansı ise tek kelimeyle müthiş ama izleyip izleyemeyeceğim henüz kesin değil maalesef... Clijsters-Safina ve Hewitt-Nalbandian maçları, ilk tur maçlarından çok daha fazlası.

Hisense'de ilk maçta Tomic, Chardy ile oynuyor. Orada olacak bir gözümüz de. Murray, Soderling ve Tsonga da büyük kortlarda sahne alacak isimler. Gençlerden Berankis 6 numaralı kortun son maçında Matosevic karşısında. Bu maç da kendi adıma merakla beklediğim maçlardan, yayın kortunda olması güzel. Marsel ise daha önce de yazdığımız gibi 13 numaralı kortta. Yayın kortu değil benim bildiğime göre ama son dakikada bir şey çıkarsa hoş olur tabii, bekleyip göreceğiz...

2 yorum:

Kendi dedi ki...

madem yoğunluk var, saat açısından da takibi zor bir turvuva hepimizin bildigi gibi, ben sadece nadal icin uyandim ve izledim, tabi ki hevesim kursagimda kaldi, tam olarak ne idüğü belirsiz bir maç oldu.
Turuncu tişörtünün kalitesi nedir merak ediyorum, sanirim doğal bir kumaş değil, pamuk falan olsa o denli ter emse de o kadar zor çıkarılmaz, maç sonunda gözüme takılan bir görüntüydü ki sadece detay ama kontrol ettim ve buradan Nike'a aşk olsun diyorum tişörtün karışımı %92 polyester %8 spandeksmis.
Rafa nedendir bilinmez garip bir oyun oynadı(kendisi bunu hep turnuvaların ilk maçlarını hiçbir zaman iyi oynamadığı ile açıklar)ben de buna bağlamak istiyorum. Tabelaya bakınca ne istiyordun denebilir zira ilk seti 6-0 , 2 settede 5-0 öndeydi rakibi sakatlik nedeniyle maçtan çekilirken. Anlamaya çalışıyorum diyeceğim ki rakibinin sakatlığı motivasyonunu etkiledi ve servisleri sorunluydu demek istiyorum. Son 9 aylık periyotta kazandığı servis atma becerisini bugün itibari ile kaybetmişe benziyordu. Sanırım3 çift hata yaptı üzerinde baskı yokken. Çok geniş açılı ve tam köşele giden vuruşlarala oynadı, sanırım turnuva boyunca oynamak istediği oyun bu olacak Rafa'nın. 2 sette 3. oyundaydı galiba Marcos Daniel'e servisini kırdırmak, Daniel'in de kırmamak için gösterdiği ısrar maçın en keyifli anları idİ. Bu oyun ilk set kadar uzun sürdü il set ise sadece 19 dakika. Ama bir antreman maçı bile sayılmazdı.Bunları ağır eleştriri olarak göreceklere sanırım kendisi için endişelenmemden kaynaklanıyor olabilir.
Yine çok sportmendi Rafa rakibi kortu terkederken,
seyirci ile birlikte o da toplanmasına ara verip alkışladı rakibini. Maç sonu röportajında yine temkinliydi, Uyku arasında rüya sayılır Rafa maçları benim için, ki kabus olmasından korkarak takip ettiğim bir turnuva, ayrıca ATP, 'Rafa slam' diye bir şey ortya atmış, medyanın buna tepkisini de goreceğiz.

kirpi dedi ki...

Ben acikcasi o saatte Date-Krumm macini izledigimden olani biteni tam bilmiyorum. O yuzden tesekkurler.:)

Bir de tek bildigim Marcos Daniel'in mactan sonra twitter'da trend oldugu :D