6 Ocak 2011 Perşembe

Tesekkurler Rafa... Tesekkurler Roger...

Ahem. Bildiginiz gibi podcast vasitasi ile Doha'yi yorumlamistik. Federer maci zor gecer, Nadal elenir demistik.

Demistik de niye demistik? Bir kere "ceteris paribus" sartlar icin tahminde bulunmustuk. Yani Nadal dunku kadar yorgun gorunecekti, Gulbis ve Troicki iyi oynayacak, Federer dunku gibi deneme yanilma modunda takilacakti.

Ama oyle olmadi. Gerci Nadal bugun bizi kismen de olsa yaniltmayarak terleme konusunda dunku performansini surdurdu, Arap collerinde "Su...su..." diye inledi ama dune nazaran cok daha istikrarli gorundu. Basit hata orani Rafa standartlarindaydi; 2 sette 11 basit hata yapti (Rafa standardi: benim uydurdugum bir standart. Buna gore Nadal bir sette ortalama olarak 5 basit hata yapar). Farki yaratan Gulbis'in ilk macindan sonraki basin toplantisinda bahsettigi "mental yonden guclu, maci kaybederken birden kazanabilen" adam tarzini birakip "maci kaybederken kaybedebilen" adam moduna gecmesiydi. Ne zaman geriye dusecek olsa sacma sapan vuruslar yapti. Ilk sette servis kirdirdiktan sonra servis kirdi gerci ama ona Nadal'da yardim etmisti bu oyunda.

Federer macinin sadece sonlarini yakalayabildim. Ancak gorebildigim kadariyla taraflar form durumu anlaminda rolleri degismislerdi. Federer olabilecek en etkin oyunlarindan birini sergilerken Troicki oldukca donuk ve vasatti. Hal boyleyken Federer oldukca rahat gecen 2 sette kazandi maci.

Hayir tahmin yapmissin bari podcast yapip yayinlama... O zaman "Blogu hacklemisler, o tahminler bizim degil" derdik... Ses kaydi yaa...

4 yorum:

Russell dedi ki...

hiçbir şey olmamış gibi devam ediyoruz, çaktırma. :O

Kendi dedi ki...

biz de çakmıyoruz :))))

Russell dedi ki...

heh, ben davydenko'yu bildim en azından. :P

kirpi dedi ki...

Ben de zaten onda da yanilmis olmamayi garantilemek icin karsit gorus bildirmistim :P