6 Ocak 2011 Perşembe

Foto: "Tenisle Zayifliyorum"

(Foto: Yahoo.sports)

9 yorum:

Russell dedi ki...

hahahah, bu ne be?

kirpi dedi ki...

Kafelnikov.. Begenemedin mi? :D

Russell dedi ki...

çok.... nasıl desem, öküz çıkmış. :)

Adsız dedi ki...

davul gibi domuz gibi bişey olmuş yevgeni nolmuş buna yaw.

gün dedi ki...

elinde rajet yerine bir elektrik gitar olmalıymış:) daha çok yakışır

Unknown dedi ki...

sampras 96 rg yarı finalinde 5'er setle courier, brugera ve şimdi hatırlayamadığım başka iyi bir oyuncuyu yendikten sonra yorgunluktan ölmüş bir şekilde kafelnikov'dan halka yemişti. o gün bugündür hiç sevmem bu adamı :)

sampras'ın o sene roland garros'u alma ihitmali vardı aslında, gayet güzel oynuyordu. annacone onu çok daha ofansif bir oyuncu haline getirince baseline oyunu biraz köreldi sonradan.

kirpi dedi ki...

Bu kendisinin zayiflamis hali.. Gecen sene dede modeli lastikli sortlarla oynuyor, lastik tisortun altindan firliyordu falan. :)

Ben seviyorum Kafel'i. Niye bilmiyorum, ama ilgicn bir adam. Sen tenisi birak, profosyoel olarak poker oyne, sonra "Cok kilo aldim" deyip onu da birak, efsalener turuna kilo vermek icin katil.. :))

Su anda Rusya'da ya federasyonda ya da Olimpiyat komitesinde gorevli..

aliye dedi ki...

ben de severim kafelnikov'u, bu fotoğrafta biraz garip çıkmış olabilir tabi ama kendisi iyidir, hoştur..

Unknown dedi ki...

kendi döneminde belki de en iyi backhand'i olan adam buydu