1 Aralık 2010 Çarşamba

Soderling ve Norman Ayrıldı

Bizden kaçmaz efendim. Şurada yazmıştık dedikodu olarak. Bugün Soderling'in coach'u (artık eski coach'u) Magnus Norman onayladı bu haberi. Norman, özel hayatına ve gelecekteki projelerine daha fazla zaman ayırmak istiyormuş.

İki taraf şöyle konuşmuş:

Soderling: "Kariyerimin şu ana kadar ki en iyi iki yılını Norman ile geçirdim. Ve bu süreçte yaptıkları için ona çok minnettarım. Onla devam etmek isterdim ama benim, benle tamamen ilgilenebilecek zamanı olan birine ihtiyacım var ve böyle bir durum oluştu sonuç olarak. İkimiz için de doğrusunun bu olduğunu düşünüyorum. Tabii, o iyi bir arkadaşım olarak kalacak.

Norman: "Geriye bakıyorum ve Robin ile geçirdiğim çok eğlencili bir 26 ay görüyorum. Robin'e bana kariyerindeki başarılarda pay sahibi olma şansı verdiği için çok teşekkür ediyorum. Yapabileceğimin en iyisini yaptım."

1 yorum:

kirpi dedi ki...

Şuraya da yazayım.. Soderling Stefanki ile görüşecek.