28 Kasım 2010 Pazar

Berdych= "Oyum Nadal'a"

Berdych ATP'deki Stefan Edberg sportmenlik oyunu verirken Nadal ile Federer arasinda kaldigini ve Federer'in Wimbledon maci sonrasindaki beyanatlari nedeniyle oyunu Nadal'a verdigini soylemis. Federer'in mac sonrasi yenilgisi icin sakatligini sebep gostermesine bozulmus Berdych.

“I was trying to just decide between two names, him and Roger,” he said. “I just decide to go for Rafa. I think he really deserves it. Just was a little bit disappointing after what I read in London, when I play against Roger and beat him. He was a little bit complaining about how he was injured and stuff like that. It was just kind of surprise for me. So maybe that was just the reason I vote for Rafa.”

Ilahi Bardych. Tamam, Nadal'in mac sonrasi sakatligi bahane ettigini gormeyiz ama adamin her yilinda en az 1-2 sakatlik var zaten. Artik isin uzmani olmus, krizi iyi yonetiyor. Federer ise Wimbledon'da ceyrek finalde elenmeyi beklemiyordu. Hos Falla ile yaptigi mac sonrasinda hersey beklenirdi de turnuva oncesi kimse tahmin etmezdi herhalde. Morali bozulmus, soyleyivermis iste. Hos gorseydin bu seferlik... Surekli yaptigi sey degil ya?

Bir de hadi oyle hissi bir karar verdin madem, niye beyan edersin bunu?

Cocuk bunlar vallahi...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Berdych arkadaşımız fazla alıngan galba.

kirpi dedi ki...

Evet.. :)

Oyuncular "Sakat olmasaydim yenerdim" deyince itici oluyor biraz, o dogru. Sanki "Her ikimiz de saglikli olsak ben onu her turlu yenerim" demek gibi oluyor. Ama "Sakatligimdan etkilendim" demek o kadar kotu degil bence. Yani sakatsan mutlaka etkilenirsin, bunda kotu bir sey gormuyorum ben.

sekoser dedi ki...

Böyle bir ödül için fazlaca hissiyatlı ve kişisel bir yorum olmuş arkadaşın ki. Yanlız bir Federer fanatiği olmama rağmen ben Nadal'ın daha sportmen bir tenisçi olduğunu düşünüyorum. Kaybetmeye alışık olmayan bir adam Federer ve son yıllarda bununla tanışınca bu tarafını gördük bence. Kazanırken sportmen olmak kolay. Geçen yıl ki Amerika Açığı Del Potro''ya o challenge mevzusundan sonra hediye etmişti resmen. Baya saydırmıştı hakeme ya:)

Olsun ben severim, biraz çamur olacak sporcu. Cantona falan gibi değil ama:)

kirpi dedi ki...

@sekoser

Cantona'nın nesini beğenmiyorsunuz yahu? Adam tek başına dünyayı kurtaracak. :)

sekoser dedi ki...

@Kirpi

Beğenmediğimi söylemedim ki ama oyundan çıkarken o voleyi taraftara atmayacaktı. Bir sporcu olarak o hareketle antipatimi kazandı fakat severim. Aktörlüğünü falan:)Vinnie Jones'a da hastayımdır, o kategorinin üstündedir gerçi bana göre:)

Vinnie Gascoine'e karşı:)

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/476/476841/vinniegazza_1158315554.jpg

Adsız dedi ki...

Berdych belki görüşünü kendine saklayabilirdi ama dürüst davrandığı için kızamıyorum da. Zamanında Rafa ile de problemleri olmuştu yine de oy verirken ikisini düşünmesi bile pozitif birşey.Ben de zaten yıllardır Rafa'nın bu ödülü alamamasına şaşırıyordum.Sekoser'e katılıyorum, kazanırken sportmen kalmak çok kolay ama Federer'in kaybettiği maçlarda kontrolünü kaybedebildiğini, rakibine hakkını teslim edemeyebildiğini gördük. Rafa'yı bu konuda daha soğukkanlı ve yenilgiyi daha olgunlukla karşılayan bir sporcu olarak görüyorum.

kirpi dedi ki...

@sekoser

"Nesini beğenmiyorsunuz?" derken şaka yapmıştım aslında. :) Laf Cantona'dan açılmışken son beyanatlarına dokundurmasam olmazdı. Enteresan insan :). Lazım arada böyleleri.