3 Aralık 2010 Cuma

Nadal-Djokovic Gösteri Maçı

El Pais'in haberinde gördüm biraz önce. Nadal ile Djokovic 2011'de Mart ayının 21'inde Bogota'da (Kolombiya'nın başkenti) bir gösteri maçı oynayacaklarmış. İyi, güzel de, benim kafama takılan Indian Wells ile Miami arasında gösteri maçı için Kolombiya'ya uçmak nedir? Çok anlamsız görünüyor. Indian Wells ile Miami arasında çok kısa bir zaman var (aslında hiç yok ama, Nadal ile Djokovic seribaşı oyuncular olduğu için turnuvanın ilk 2-3 gününde sahne almayacaklar, onu kast ettim) ve bu zaman aralığında Kolombiya'ya gitmek... Gerçekten çok ilginç. Onaylanmış da ayrıca Kolombiyalı yetkililer tarafından ama ben bu maçın iptal olasılığının hiç de az olmadığını düşünüyorum tarihine bakarak.

7 yorum:

patuli dedi ki...

Evet, çok anlamsız.

Final oynasa biri, hemen ardından uçacak, maç yapacak, tekrar uçacak, tekrar maç yapmak için hazır olacak ve bütün bunlar için 2 günü olacak.

Madrid-Roma haftasında da İstanbul'a gelsinler bari.

kirpi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kirpi dedi ki...

Shakira... Shakira..:)

(Tamam Rafa kizma yaa, saka yaptim..:(..)

sekoser dedi ki...

Paradır, para:)

sekoser dedi ki...

Paradır, para:)

patuli dedi ki...

Tanıtım videoları yayınlanmaya başlamış.

http://www.citytv.com.co/videos/294396/rafael-nadal-saluda-a-colombia

kirpi dedi ki...

@ patuli

Gördüm tanıtım videolarını da hep Nadal heberleri veriyor gibi olmayalım diye bekleteyim demiştim :D Çok teşekkürler yine de..

Adamlar ciddi bu işte yaa.. Anlamadım uyuşturucu mafyası mı tehdşt edşyor nedir, ne alaka Kolombiya?