29 Haziran 2010 Salı

Seni İstiyorum Rafa!

10 yorum:

kirpi dedi ki...

Alin falina bakarsak..

"Soderling sana bir yol gorunmus... Deniz mi deseem, hava mi desem??..2 vakte kadar gorunmus, gun mu deseeem?.....Gun mu desem?" :D

Kendi dedi ki...

fal değil ama ancak Nadal için kabus olabilir gibi geliyor bana yarınki maç
Geri çizgide tutamazsa ki Soderling gibi bir oyuncuyu
çim kortta geri çizgide uzun rallilerle yenmek iyi bir taktik mi bilemiiyorum,izleyip göreceğiz

Russell dedi ki...

Soderling'in fileye gelmesi Nadal'ın işine gelecektir bence. Roland Garros finalinde de bol bol fileye çıkıp arkasına bol bol yiyen bir Soderling vardı. Tabii çimde bu passing shot'ları yapmak toprakta yapmaktan çok daha zor ama Soderling top oyuncular arasında en zayıf volelere sahip oyunculardan. Elleri pek hassas değil ve file önünde çok komik toplar atabiliyor bazen. Geri çizgide ralliye girmek bence iyi bir fikir olmayacaktır. Zira Nadal ralliye girmek istese bile Soderling müsait bulduğu ilk topta topu öldürmek için agresif oynayacaktır. Nadal servisi turnuva boyunca olduğu gibi çok iyi atmalı ve özellikle kendi servis oyunlarında Soderling'e fırsat vermeden agresif şekilde puanları kısa tutmalı. Soderling son maçında servisi mükemmel atmamıştı. Bu maç nasıl olur bilemeyiz. Ama Soderling standartlarında kötü bir servis performansı bile gayet iyi sayılır. Bu yüzden returnlerin de iyi çalışması gerekiyor.

Kendi dedi ki...

o passing shotlar Soderling'i yenmek için yeter mi bilemiyorum ama Ferrer'i yenerken ilk iki maçından daha iyiydi Soderling :(
Nadal dünkü maç sonrasında yaptığı açıklamada ralliler oynayabildiği için daha rahattı diye kendi de açıkladı ama sanırım temel problemi hep vurgulanan mental gücü olacak Nadal'ın
Soderlingle arasında kim ne derse desin kendisi ne kadar inkar ederse etsin bir gerilim var bu gerilimin takip edilir, popüleriteye hizmet etmesini istemiyor Nadal ama yarın ki maç bir erken final
Geliştirdiği servislerini belki biraz da vole ile tamamlayabilirse Nadal ( oyununu bu yönde geliştirmek isteyip istemediği de ayrı bir soru
en sevmediğim oyun stili, servis-vole ben de her zaman e şimid duygusu yaratmıştır, kimileri için temiz, teknik bir oyun stili hissi yaratsa da bence gerçekten mücadele ve yaratıcılıktan uzak bu stil ama sürekli müdafa oynamak yoruyor Nadal'ı)
Nadal bu maçta benden bu kadar hakkını kendinde görebilir ve olası bir 5 set kartını görmeyebilir
ki bir Nadal taraftarı olarak rahatım, Nadal yenilene kadar, son puan oynanmadan maç bitmez, Rafa yenilmez ama daha fazla yorulmak istemezse de buna hakkının olduğunu düşünüyorum

kirpi dedi ki...

Acikcasi Soderling'in Ferrer macindaki halini gordukten sonra ibre benim gozumde biraz Rafa'ya dondu gibi. Tek onemli nokta ne kadar istekli oldugu. Avustralya Acik 2009'daki kadar konsantre olabilirse gecebilir. Soderling'in ilk servisleri belki RG finalindekinden bile kotuydu cunku.

Erman Tüneri dedi ki...

=) Oyunun sonucunu bende cok merak ediyorum geçen sene nadal sakatken roland garrosta elemişti bu sene finalde pek bir şey yapamadı güzel maç olacak ben bu turdan sonra ki maçı bekliyorum ama bekledigim gibi olurda nadal-murray yarı finali olursa orda daha buyuk bir çekişme olur gibi geliyor bu maçta oyunu ne kadar kısa tutarsa nadalın işine gelir çizginin gerisinde oynamamalı bence nadal bekleyip görecegiz =) Bu arada su saatlerde williamslardan biri gitti darısı digerine =)

kirpi dedi ki...

Soderling'in rallilerdeki vuruslari da cok kotuydu dun. Ortaya ve yavas. Ayrica evet, olasi bir Murray-Nadal maci bence de daha cekismeli olur. Murray ne hikmetse Nadal karsisinda aslan kesiliyor, anlamak mumkun degil.:)

kirpi dedi ki...

Ben demistim ama yol var diye..2 gune, Isvec'e.. :D

Kendi dedi ki...

madem ben demiştim diye başlıyoruz
ben de demiştim son puan oynanana, Rafa yenilene kadar maç bitmez, Rafa yenilmez diye

kirpi dedi ki...

Nadal'in oynadigi puan-oyun-set-mac ve Nadal'in kariyeri, o "bitti" demeden bitmez..:D