28 Haziran 2010 Pazartesi

Rezil Olmak

Tenisin futbola kurban edildigi su elim gunlerde yine sizlerle birlikteyiz. :)

Ne dedim? Rezil olma hakkim sakli dedim..Ama bu kadar mi dedim?

Cekismeli olur dedigim maclarin hepsi cabuk bitti. Djokovic maci 4 sete gitti bir tek ama Djokovic yenilir dememe ragmen 3. setin ortalarinda "nefes alamiyorum :(" dedigi maci kazandi. Ne alerjiymis yahu, benim butun arkadaslarim duzeldi halbuse. Federer ve Nadal da rahat kazandi, izlenesi olmadi.

Izlemeseniz de olur dedigim maclar ise 5 sete gitti. Bir insan bu kadar cuvallar. Ferrer Soderling'i elemeye cok yaklasarak supriz yapsa da Soderling'in de bu suprizde cok onemli payi vardi zira izledigim bolumde (2. set ve sonrasi) cok kotu oynadi. Ferrer biraz daha saglam olsa yari finaldeydi ama Ferrer bildigimiz Ferrer iste. Soderling de gunun nefes alamayanlarindandi ve bir ara saglik ekibini cagirdi. Aslinda Nadal ceyrek finalde elenir gibi geliyordu ama Soderling ve Nadal'in bugunku halleri karsilassa Nadal alirdi, yalan yok. Diger guya cekismesiz gecek olan maci ise Lu kazandi. Bence kupayi Lu alir. Baksaniza baska kimsenin istedigi yok.

Rezil oldum, ama bir sorun niye oldum? Bu sonuclar normal mi sizce? ATP dedim, istikrar dedim, bagrima bastim; sirtimdan vurdular beni.

Aaa, Tsonga, Berdych ve Murray var di bir de. Onlar da tur atladilar.

WTA'da ise hayrettir daha istikrarli bir gun yasandi. Cjlisters, Williams kardesler, Na Li, Kvitova, Pironkova, Zvonareva ve Kanepi ceyrek finalistlerimiz. Sharapova ve Henin elendi. Ama benim beklemedigim sekilde Henin maci 3 sete gitti mac.

Yarin bayanlarda ceyrek final gunu. Williams kardesler (bacilar), Cjlisters ve (Kanepi diyorum ben Kvitova diyor Russell) muhtemelen Kvitova yari final gorecektir.

Hiç yorum yok: