15 Ocak 2011 Cumartesi

Ne Yaptın Çağla?

İnanılmaz... Dentoni karşısında 6-3 0-6 7-9 ile kaybetti Çağla. İlk sette 5-1 öne geçtikten sonra sıkıntı yaşasa da kendi servisiyle seti kapatmayı başardı. İkinci sette oyun dahi alamadıktan sonra son sette de 2-0 geri düştü. 2-1 yaptı servis kırıp, tekrar kırdı servisini 3-1 geri düştü. Buradan sonra 4 oyun üst üste kazandı 5-3 öne geçti. 5-4'te maç için servis atıyordu ve saçmalamayı başardı. 40-0 öndeyken 3 maç puanını harcadı, avantajı aldı harcadı, avantajı aldı harcadı... 5 maç puanını kaçırdıktan sonra ilk servis kırma puanında servisini kırdırdı. 7-6 gerideyken kendi servisinde 1 maç puanı kurtardı Çağla, sonra Dentoni servisinde 0-30'u görüp servis kıramadı. Arkasından kendi servisini kırdırınca maçı kaybetti.

Diyecek bir şey bulamıyorum. Kendi servisinde maç için servis atarken ve 40-0'ı yakalamışken maçı bitirememek...

3 yorum:

kirpi dedi ki...

Ben bu filmi görmüştüm. Geçen sene.

ezgi e. dedi ki...

Çok yazık olmuş hakikaten. Elemelerde maç kazanabiliyor olması, kazanacak noktaya kadar gelmesi de önemli ama böyle kaybedilen bir maça üzülmemek elde değil.

Russell dedi ki...

itiraf ediyorum. 5-4 40-0 olunca sazan gibi atlayıp "Çağla Yine Kazandı" başlığını atıp yazmaya başladım. 40-30 olunca uğursuzluk oldu diye kapattım direk ama nafile, nazarı değdirmiştim bir kere...