11 Ocak 2011 Salı

Ah Be Safina...

Del Potro geri döndü diye seviniyoruz, sen bizi üzmeye devam ediyorsun. Yakışıyor mu Safina? Geçen hafta 1 numaralı seribaşı Wickmayer'den set aldın, fena değil dedik. Bu hafta Bartoli'yi çektin, yuh şanssızsın dedik ama gidip sadece 1 oyun alarak da elenilmez ki... Bartoli'nin dediğine göre maç çok yakın geçmiş. Bilmiyorum, ciddi mi söyledi bunu ama istatistiklere bakılınca çok fazla berabereye giden oyun olduğu anlaşılıyor puan fazlalığından. Yine de 6-0 6-1 biten bir maçın çok geçmiş olmasını hayal edemiyorum, Bartoli reyiz kusura bakmasın.

Auckland'de dikkatimi çeken Robredo'nun Venus'e set kaybetmesi. Venus Williams değil tabii. Michael Venus. İlk 400'e zar zor girmiş bir Yeni Zelandalı arkadaş. İlk seti tiebreak'te koparmış Robredo'dan. Geçen sene zaten bence berbattı Robredo adına. Bu sene de çok iç açıcı başlamış gibi gözükmüyor. Kohlschreiber de has toprakçılardan Berlocq'a set vermiş. Onun da form durumu çok iyi değil gibi. Halbuki Avustralya'da sürpriz yapabilecekler listemde vardı. İnanmayın tabii, oturup öyle bir liste falan yapmadım.

Son olarak Hobart'ta iki prensesin kapışması... Bu maçın ilk setine biraz bakabildim. Groth iyi oynuyordu ama karşıda felaket bir Larsson vardı. Nerede İstanbul Cup'ta izlediğim Larsson, nerede bu Larsson? Kendisini toparlamazsa pek fazla görme imkanı bulamayacağız gibi... Groth'a gelince burada zayıf tablonun da avantajını kullanıp final, hatta şampiyonluk yapabilir ama benim tercihim burada erken elenip Avustralya'da şık bir sonuç alması olur. Geçen hafta Brisbane yarı finali üstüne, bu hafta burada da çok ileri giderse Avustralya'ya pili kalacağından şüpheliyim.

7 yorum:

Beril dedi ki...

pek bir iddialı geliyordu bir de :(

avusturalya wild card'ları da açıklanmış: tomic 'e vermişler ve tahmin edeceğiniz gibi mutluluktan ölüyorum :D:D:D

diperlerini Carsten Ball, kadınlarda da Sally Peers'la Sophie Ferguson almış.

neyse rafa'da ulaşmış avustralyaya yüzüne de renk gelmiş :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=489931961025&set=a.489931931025.271306.64822581025

uzun bir yorum oldu şimdilik bu kadar :)
derken haberlerde gördüm şimdi avustralya'yı sel götürüyormuş

Russell dedi ki...

teşekkürler, bu hafta bizim için yoğun, okuyucular bizden daha hızlı çıktı. :)

Beril dedi ki...

olur canımarada benim sınavlar bitti rahatım :)

bu da AO'da ilk turda elenecek gibi dursa da wozniackinin kıyafeti:http://blogs.tennis.com/the_pro_shop/2011/01/the-white-stuff-wozniackis-adidas-apparel.html

Russell dedi ki...

haha, tam postu attım, yorum geldi. bütün postları buradan görüp kopyala yapıştır yapıyormuş gibi oluyor, kusura bakma. :)

Beril dedi ki...

öyle yapsan nolcak zaten :)
yeni bir haber veriyim o zaman hemen :)

laureus dünya spor ödülleri için adaylar açıklanmış
yılın en iyi erkek sporcusu: rafael nadal
yılın en iyi kadın sporcusu: kim clijsters, caroline wozniacki ve serena williams (kadın sporcu yok demek dünyada 3 aday gelmiş tenisten)
yılın geri dönüşü: justine henin

bu da linki: http://www.laureus.com/press_releases?article_id=2222

Russell dedi ki...

erkeklerde tek aday çıkmış ama kazanır bence. kadınlar 3 aday çıkarmış ama hiçbiri kazanamaz. :)

Beril dedi ki...

evet aynen öyle aynı wta-atp gibi :)