12 Ocak 2011 Çarşamba

Dikkati Cekenler

Once Sydney'e bakalim. Dunden kalan, isitilarak oynanan maclarda Dolgopolov Tomic'i 67-61-62 ile gecmis. Dun zaten "Wild card aldi ya, kesin serer bu" demistim. Tomic'in butun olayi AO'ya kadar umit verip, AO'de bir mac kazanmak herhalde. Kurasi da yardim ediyor Melbourne'de. Senenin geri kalaninda bir sey yaptigini henuz goren olmadi. Dolgopolov ise takdire sayan bir mucadele gostererek az once biten Querrey macinin da 64-63 ile rahat almis.

Gunun taze maclarinda Florian Mayer tahmin edilebilecegi gibi Del Potro'yu rahat sayilabilecek 2 sette 62-75 ile gecmis. Mayer kagit uzerinde Lopez'den daha kotu bir oyuncu, ama sadece kagit uzerinde. Pek de dikkatimizi cekmeden surekli ilk 40 seviyesinde olmasi en azindan istikrar konusunda avantaji oldugunu gosteriyor bence. Del Potro uzun macinin arkasindan 1 gun dinlenmisti ama seviyesini yukarilara cekebilmek icin daha cok zamana ihtiyaci var. Dun Istomin'i dumduz eden Seppi ise bugun Gasquet'e 3 sette elenmis. Simon ise Lu ve Gil ile oynadigi ilk 2 macini cok rahat kazanmis.

Bayanlarda en dikkat ceken sonuc ilk iki macinda saglam goruntusu cizen Kuznetsova'nin Li engeline takilmasi. 3 sette yenilmis ki bu normal sayilabilir aslinda. Wozniacki'yi gecen hafta ezen Zvonareva'yi yenen Penetta ise Jovanovski'ye yenilmis bugun.

Hobart'ta yagmur yagiyor, seller akiyor, Arap kizlari camlarda....

Auckland'da ise Latinler gorucuye cikmislardi bildiginiz uzere. Dunun en dikkat ceken sonucu Mannarino'nun Monaco'yu yenmesiydi. Bugun ise dun Fognini ile yakin gecen 2 set oynayan Nalbandian'in bugun Petzschner'i rahat gectigini goruyoruz. Hazirlik turnuvalarinda iyi bir goruntu cizen Almagro'da bugun 2 sette Hanescu'yu gecmis. Robredo ise Bellucci'ye kaybetmis. Vee benim huyu guzel, kendi guzel, muniis, tatli, zeytin yesili gozlu prensim David Ferrer. Hepimizi cok seven David (dogru mu?) gecen yilin en iyi cikis yapan oyuncusu olarak dikkat ceken Kamke'yi ilk setini kaybettigi macta yenmis. Masallah diyor iyi bir AO gecirmesini temenni ediyoruz insallah.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

INSERT

mgunsel dedi ki...

Verdasco-Monfils maçını izledim ara ara. Tek maçla değerlendirmek ne kadar doğru olur bilmem ama Verdasco o iğrenç formsuzluğunu üzerinden atmış gibi geldi bana. En azından izlemeye tahammül edebildim diyim : ), 2 sene öncesindeki halini andıran winnerleri vardı.. He tabi o halinden fersah fersah uzak hala.. Bir de nasıl desem üzerine bir korkaklık gelmiş gibi, sert vurmaktan imtina etti bir çok pozisyonda, boşu boşuna uzattı puanları.. Umarım AO'da biraz daha form tutmuş olur.

kirpi dedi ki...

Ben de tam neyi unuttum diyordum; Kooyong sonuclari!

Verdasco bana bundan sonra zor toplar gibi geliyor yaa. Bir de zayiflamali bence biraz, salam gibi olmus.