2 Ekim 2010 Cumartesi

Kifayetsizlik Rekoru Kirildi

26-2 bugun Nadal'in servis kirma puanlarini degerlendirme oranina tekabul ediyor. %8 yani. %8 gibi bir orani izleyenlere gosterebilmek icin zaten insanustu bir beceriksizlik gostermek gerek herhalde.

Maci izlemedim. Ama Nadal bugun ilk seti insan gibi oynadiktan sonra ikinci sette argo tabirle "mala baglamis". Tam 16 servis kirma puani goruyor ve hic birini alamiyor. Yani bu 16 puandan sadece birinde Garcia-Lopez basit hata yapsa (yani Nadal Lopez'i o kadarcik zorlayabilse) maci Nadal kazanacakti. zira Lopez ilk servis kirma puanini ancak 3. sette gordu ve onu da alarak maci kazandi.

Yakin tarihte bu kadar beceriksizce kaybedilmis bir mac var midir bilemiyorum. Sebebi nedir onu da bilmiyorum. Izleyenler Garcia-Lopez'in bahsetmeye deger bir oyun ortaya koydugunu soylemisler gerci ama yine de 16-0 gibi bir istatistigin izahi olamaz. Gerci sporcular robot degiller ve Jana Novotna gibi slam finalinde 9 mac puaninindan birini bile alamayan oyuncular da gorduk sonucta. Nadal'in nispeten kucuk olcekli bir turnuvada konsantrasyonunu kaybetmesi bu baglamda normal karsilanabilir, hatta Nadal bu turnuvayi kazansa ne olur kazanmasa ne olur durumu da var ama ne bileyim...16-0 ne yaa???

Russel icin not: Lopez mactan sonra soyle buyurmus; "Ilk seti kaybettikten sonra bana ikinci sette 16 servis kirma puanini ceviremezsin dediler, cevirdim...Tie-break oynanmasi gerekti, alamazsin dediler, aldim...Ikinci sette servis kirma puani oldu, Nadal 16 taneyi alamadiktan sonra sen hemen bir taneyi alamazsin dediler, aldim... Nadal'i yenemezsin dediler, yendim..."

2 yorum:

Emre dedi ki...

Nadal bu maçta tam hayal kırıklığı yarattı.Evet tam 16 servis kırma puanı oynadı 2.sette.Ayrıca 2 oyunda da 0-40'tan kendi servisine tutundu Garcia Lopez.Nadal'ı uzun süredir bu kadar pasif görmemiştim.Umarım sakatlık filan baş göstermemiştir.Sadece kendi beceriksizliğinden kaybetmiştir.250'lik bir ATP turuna gidip sakatlanırsan adama ''yuhhh'' derler.

kirpi dedi ki...

"Her 2 yilda bir oluyor boyle" demis. Bakalim, insallah 2 yil daha bekleriz...