27 Eylül 2010 Pazartesi

Bir Olcu Birimi Olarak Date-Krumm

WTA'da bir oyuncu Kimiko'ya kaybedince "40 yasinda kadina bile kaybetti" hissiyati olusurdu insanlarda hep. Hani Date-Krumm'a yenilmek adeta basarisizligin olcusuymus gibi.

Ama bana gore Date bir dusmusluk olcusu degil ve tek ozelligi de 40 yasinda olmak degil.

Bu nasil 40 yassa artik?


Kimiko bugun kendisine kiyaslaninca Godzilla ebatlarinda olan Maria Sharapova'yi 3 setlik mac sonunda 75-36-63 ile temiz temiz eledi. Mac puani cevirmeden, fazla gerilmeden. Kendisini en son gecen hafta Szavay ile oynadigi macta izlemistim. Macin ilk setine bakabilmistim sadece, Kimiko 6-2 ile kaybetmisti ama kotu servislerinin disinda gercekten iyi ve gormeyi ozledigimiz bir oyun ortaya koyabiliyordu.


90'larda bayanlar tenisi izlemekten bugune nazaran daha fazla keyif alan bir insan olarak o gunlerden bugune bir teniscinin gelebilmesini ve iyi bir oyun ortaya koyabilecek kadar fiziksel acidan saglam kalabilmesini zevkle izliyorum. Farkli bir bakis acisi sporda her zaman iyidir. Farkli bakis acisinin istikrarla birlesebilmesi daha da iyidir.

(Fotolar: Yahoo Sports)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Olaya gerçekten farklı açılardan bakmışsınız ama ne olursa olsun şahsım adına görünen tek bir şey var oda GrandslamLER kazanmış birinin canlı canlı afedrersınız ama madara oluşu.

Adsız dedi ki...

Bu olaydan sonra Marianın yerden yüzünü kaldırabilecek 2 çözüm var
1-Date Krumm hemen nüfus müdürlüğünde babası tarafından yaşının olduğundan 10 yıl falan büyük yazıldığını itiraf etsin
Olmadı
2-Doping kullanıyorum itirafı:D

kirpi dedi ki...

Ikisi de olmaz bence. :)

Izlememis olanlara mutlaka tavsiye ediyorum Kimiko'nun maclarini. Olmadi yarin dogumgununun serefine bir kac video koyarim :). Gercekten bugun icin farkli bir oyunu var ve bence kendisi genc WTA oyunculari icin bir sans. Bambaska bir perspektif cunku. Ayrica en taktir ettigim yonlerinden biri de istikrari. Ben onun WTA seviyesindeki maclarina bakiyorum da galiba sadece 2 kez 62 ve 61'lik setlerle farkli kaybetti ki siralamada onun yaninda yer alan isimler oyun bile alamadan yenilebiliyorlar. Bu yonu muhtesem bence.