28 Eylül 2010 Salı

Zordur Sakatliktan Geri Donmek

Del Potro bugun beklenen geri donusunu yapti veeeeeeeeeeee....yenildi... Ne bekliyorduk ki?

Kendisine ters gelebilecek bir isimle oynadi, Olivier Rochus. Maci izlemedim ama Rochus'un ozellikle toplari surekli alcaltarak sorun yaratabilecegini dusunuyordum. Denilenlere gore Del Potro bol bol basit hata yapmis. 76-64 ile kaybetmis maci.

"Adam 1.60 midir 1.65 midir nedir yaa?"

Sakatliktan donmek zor. Bunu en iyi Nadal'in gecen senenin ikinci yarisindaki performansinda gorduk. Ama her seye ragmen bundan kurtulmak mumkun. Bunu da Nadal'in bu seneki performansinda gorduk. Daha once yazdim mi bilmiyorum ama Del Potro'nun en buyuk avantaji acikcasi uzerinde fazla bir baskinin ve cokca elestireninin olmamasi. Nadal bu yil tarihte daha once hic yapilmamis bir seyi basardi hala sagda sola "O kadar cok kosarsa dizleri soyle olur, boyle olur" deniyor. Ben hic Del Potro icin "Toplara o kadar abanirsa bilegi soyle olur, boyle olur" dendigini gormedim. Ustelik Del Potro'nun hem sakatligi daha ciddi, hem de bu sakatlik Nadal'a gore daha genc bir yasta ve onun bu gune dek oynadigi tenisin yarisini bile oynayamadan olustu. Onun icin diyorum zaten uzerinde pek baski yok diye ki zaten hic olmamasi gerekir. Iyilesmek tamamen bir insanin fiziksel yapisiyla alakali ve uzaktan atip tutma ile karar verilmesi sacma bence.

Bir yerden baslamak lazim. Korta cikip bir mac tamamlayabilmek bile asama sayilir. Yavas yavas duzelecek her sey. Ama Del Potro'nun yine de Tayland ile ilgili hos anilari olmasa gerek...


"Daha Tayland'a gelmem!"

(Fotolar: Yahoo Sports)

Hiç yorum yok: