26 Eylül 2010 Pazar

Soderling, Ferrer ve Berdych'ten Yorumlar

Gün geçmiyor ki Nadal-Federer karşılaştırmasına diğer oyuncular el atmasın. Bu kez Soderling, Ferrer ve Berdych konuşmuşlar.

Ferrer, "Rafa, İspanya tarihindeki gelmiş geçmiş en iyi oyuncu belki de. Ama dünyada şu anda en iyisi Federer çünkü daha fazla slam ve şampiyonluk kazandı" demiş. Hmm, ikinci cümlede tartışacak bir şey yok ama ilk cümle garip geldi. "Belki de" ifadesine bile gerek yok ki, Nadal net olarak gelmiş geçmiş en iyi İspanyol tenisçi.

Berdych, "Nadal'ın hala gidecek çok yolu var. Ayrıca bütün oyuncular için söyleyebilirim ki, herkes onların (Federer ve Nadal) arkasından koşmaya çalışıyor" demiş. Federer ile bu yıl Wimbledon'da ufak bir sürtüşmesi olmuştu Berdych'in. Ondan dolayı direk olarak bence Federer hala en iyi dememiş ama o anlama gelen bir cümle kurmuş. İkinci cümlesi ise kesinlikle doğru. Özellikle Djokovic ve Murray, bu muhteşem ikili olmasa karakter açısından şu anki hallerinden daha kötü olacak adamlardı. Zirvedeki iki adamın harika oyuncular olmasının yanında, saygıdeğer ve örnek adamlar olması da güzel bir şey.

Soderling, "Çok slam kazandı, çok şampiyonluk kazandı ama benim için hala en iyi Federer. Rafa hala çok genç. Eğer sağlıklı olursa, daha uzun süre oynayabilecek durumda olursa, ileride gelmiş geçmiş en iyi oyuncu olarak anılma şansı kesinlikle var." demiş. Aralarında en çok etliye sütlüye bulaşan Soderling olmuş ama ben bu arkadaşı protesto ederek üzerine yorum yapmıyorum dediklerinin. Evet, onun da çok umrundaydı benim yorumum.

Biri Federer der, öbürü şu şekil der, amma lakin ki öyle değildir. Benim yorumlamam da bu kadar.

9 yorum:

kirpi dedi ki...

Aslinda demek istedikleri soyle:

Ferrer- "Nadal iyi, guzel oynuyor da ondan once biz vardik lan! Buyuklere saygi!"

Berdych- "Eskiden Nadal'i yener Federer'i yenemezdim, simdi Federer'i yenip Nadal'i yenemiyorum. Ne desem bilemedim."

Soderling- "Ben Nadal'i yenmistim. Tamam, 2010 senesinde biri ozel olmak uzere 3 zeminde 3 mac yaptik ve hepsini ben kaybettim, hatta Wimbledon haric set de alamadim. Ama onu yenmistim iste, Roland Garros'da ben yenmistim!"

Ceren dedi ki...

Nadal'ın ileride "en iyi" olabilme ihtimali ile ilgili konuşulmasını anlarım da şu an için Federer'den iyi olup olmadığının tartışma konusu bile olmaması gerektiğini düşünüyorum.

Bu 2 müthiş oyuncu ve aralarındaki rekabet spor tarihinde her zaman saygıyla anılacak. Bu rekabetin devrinin bitiyor oluşunu görmek üzücü gerçekten..

Çid. dedi ki...

@kirpi:
Tespitler süper, +rap diyorum :)

Soderling'e aslında mikrofon bile vermeyeceksin, hatta mikrofonu uzatıp geri çekeceksin. O derece sinirim. Ha yazıda denildiği gibi bu soderling'in umrunda mı? Tartışılır.
Bu konuda da açıklama yapmayan bir ben kaldım. Neden? Tuttuğumuz takım belli aga. Tarihin en iyisiymiş, gelmiş geçmiş en efendiymiş. Banane abi?! Nadal gibi kankam olsun -sevgili olayını geçtim bak- yüz milyar borcum olsun (Yeni parayla). Zaten kankam olsa bi şekilde kefil olurdu borcuma.
Dimi kanka?
Kanka?!
(Ağlama efekti)

kirpi dedi ki...

@pattezbaskisi

Hahaha.. Sodeling ve mikrofon olayi super fikir :D

Russell dedi ki...

oh oh, kadınlar matinesine dönmüş burası iyice bakıyorum da. :P tamam, şaka.

kirpi dedi ki...

Vee Soderling pattezbaskisi icin dans ediyoor!!

http://fuldans.se/?v=yuxiylhvsv

Bikmadim, usanmadim..Evet..

Erman Tüneri dedi ki...

Soderlingin ustune bu kadar cok gitmeyin ama =) Sonuçta Federer'e RG yolu açtı =) ayrıca en mantıklı cevabıda o vermiş Federer en iyisi =)Nadala zaman gerek :P

Çid. dedi ki...

Sodeling! kabusun olucam senin! :D O gamzelerinde var ya sigara söndürücem :D
@kirpi
Yine +rap hakkettin yau :D

kirpi dedi ki...

@ erman tuneri

Ama dam "Gelin benimle ugrasin" demiyor mu? Diyor mu demiyor mu?

@ pattezbaskisi

"At Soderling we laugh!" :D