27 Mart 2010 Cumartesi

62 Nedir?

Cevap: Djokovic'in Rochus macinda yaptigi basit hata sayisi.

Mac sonunda seyircilerin yaptigi gibi Djokovic'i yuhalamayacagim. Maci tabi ki izleyemedim, zira yayin yok. Hatta yagmur arasindan sonra sonucu da beklemeyip uyudum. Oncelikle mac fotograflarinda dikkatimi ceken bir seyi paylasmak istiyorum.



Djokovic'in omzundaki pembe bandaj. Bu bandajlar var olan ufak rahatsizliklarin ilerlemesini onlemenin yani sira tedavi edici ozellikte bantlar. Umarim onemli bir rahatsizligin habercisi degildir.

Bu ufak suhpe ve endisenin ardindan Djokovic ile ilgili soyleyebilecegim tek sey sorunu her neyse bir an once cozmesi gerektigi. Boyle 2 numara olunmaz herhalde. Djokovic'in bu durumunun tek maca ozgu oldugunu dusunmuyorum cunku, epeydir kotu oynuyor. Bana sanki isteksiz ve ozensiz oynuyormus gibi geliyor. Sezonun basinda da oyuncularin yeterince dinlenemedigini soylemisti. Sezon basindan beri de iyi oynamiyor zaten. Adeta bikmis gibi. Seyirci de bu yuzden bu kadar tepki gosterdi belki, kim bilir? Yine de yuhalama abartili ve yakisiksiz. Bir daha gormeyiz - duymayiz diye umuyorum.

Hiç yorum yok: