24 Şubat 2011 Perşembe

Şike Şüphesi

Bu hafta Acapulco'da ilk tur maçında iki Arjantinli Chela ile Schwank karşı karşıya geldi. Chela üst üste 3 hafta oynadı ve sırasıyla çeyrek final, yarı final ve final yaptı. Toplam 3 haftada 12 maç oynadı ve mutlaka yorgundu. Schwank ise bildiğimiz gibi 2. turun ötesine geçemedi o da arka arkaya turnuvalar oynamasına rağmen.

İki oyuncu da haftaya Davis Kupası takımında muhtemelen kadroda olacaklar. Chela maçtan önce yorgun olan taraf olmasına rağmen kalite olarak çok daha ağır basıyordu ve bahis sitelerinde de 1.30-1.50 arası bir oranla favori gösteriliyordu. Ancak maçtan yaklaşık 2 saat önce oranlar tersine döndü ve Chela'nın oranı 3'ün üstüne fırladı birden ve Schwank maçın favorisiydi. Maç başladı ve ilk seti 6-3 Chela aldı. Schwank hala ağır favoriydi, oranı 1.50'nin üstüne çıkmıyordu bile. İkinci sette de 5-1 Chela öndeydi ve maça sadece bir oyun uzaklıktaydı Schwank'ın oranı 1.55'ti! Üst üste oyunlar kazanmaya başladı Schwank ve oranlar da 1.10 civarlarına kadar düştü tabii. Schwank sette 6-5 öne geçti ve Chela maçı bıraktı.

Şimdi bakıyorum da, başlıktaki "şüphe" kelimesi biraz fazla oldu sanki...

14 yorum:

kirpi dedi ki...

Ne kadar kaybettin? :o)

Russell dedi ki...

Hiç. :) Oynamadım.

sekoser dedi ki...

Şu bahis mevzusu ile ilgili bir başlık olabilir mi, yasal mı değil yoksa?

kirpi dedi ki...

Tüyo gibi mi?

sekoser dedi ki...

tüyo tabi ki nerden oynanır, güvenliği ve bahis süreci gibi, ben bir süredir niyetleniyorum ama hiç bir fikrim yok bu konuda açıkcası.

kirpi dedi ki...

Nerden nasil oynaniri Russell anlatabilir. Ben oynamiyorum ama kendisi iyi takip ediyor goruldugu uzere. Tuyo kismini da bilemeyecegim, yani ben zaten yourum yapip yazamam da, simdi yazariz buraya "su mac banko" falan, insanlar para kaybederse uzulurum ben.. :( Belki dikkat ceken maclarin orani yorumsuz yazilabilir.

sekoser dedi ki...

Aslında tüyo o kadar da lazım birşey değil bana, diğer kısımlar olabilir ama. Bir nevi bahis klavuzu gibi.:)

Bahisçinin galaksi rehberi gibi:D

Russell dedi ki...

@sekoser

Betsson..

sekoser dedi ki...

Russel mailine bak:)

kirpi dedi ki...

@ sekoser

Tamam bakmiyorum ben konusun siz.. :)

sekoser dedi ki...

Kirpi dergi linki yolladım yine yahu, özel bişey yok:D

Russell öyle betsson diyip kaşmak yok, karşındakine gerizekalıya anlatır gibi anlat abi sen:) Onunla ilgili de mail atayım ben bir ara dur sen.

Russell dedi ki...

Baktım, eyvallah. :)

kirpi dedi ki...

@ sekoser

Hehe.. Saka yaptim yaa :)

Adsız dedi ki...

şikenin kralı olmuş. belli ki bi duyum gelmiş zaten oranlar tam tersine dönüvermiş.