24 Şubat 2011 Perşembe

Gunun Tweetleri

Serena Williams
Question- I keep hearing about an admittance to someone cheating me & lying about it after at the French open? Did she confess finally?

Serena Williams
Yes NO BOOT GUYS!!!!!!!!!!!!

Caroline Wozniacki
@
@ hahahaha!!

(45 dakika sonra)

Caroline Wozniacki
@
@ hahaha!!

Edit: +2 dakika sonra

Caroline Wozniacki
@
@ hahaha!!

Edit: +24 dakika sonra

Lindsay Davenport
by JamesLaRosa
OMG-luv itRT @:keep hearing about an admittance to someone cheating me & lying about it after at French open? Did she confess?

12 yorum:

sekoser dedi ki...

Woz napmış öyle anlamadım ben

kirpi dedi ki...

Serana'nin espri falan yaptigini zannetti bence :)

sekoser dedi ki...

Botu da çıkartmış, 1 sene de böyle geçer artık.

kirpi dedi ki...

Russell da ayni seyi soyledi. Ben de istiyorum ki donsun artik. Yetti gari..

sekoser dedi ki...

Kolay toparlayabilecek mi acaba. Şu gece gezmelerini çok gözümüze soktu, sanki sırf o yüzden olmayacakmış gibi geliyor. Ama illaki olacak, sonuçta wta sporcusu, atp işler öyle yürümüyor. Geç olsun güç olmasın diyorum ben de:)

kirpi dedi ki...

RG oncesinde donebilirse belki. Bence yine en iyi puan toplayacagi turnuva Wimbledon olur. O da servisine bagli. Asil onemli olan kollarini ne kadar fit tutabildigi.

sekoser dedi ki...

Bacaklar olmadan hiçbirşey olmaz.:)

kirpi dedi ki...

"Bayan Karlovic'i yaratmak istiyorum!!!"

:D

Turnuvayi alamaz bence de hic degilse rekabetten tamamen kopmamasi icin kollar onemli. Aksi taktirde puanlari hizli noktalayamaz ve bacaklara cok is duser.

sekoser dedi ki...

Be kollarla ilgili bir sorun olacağını sanmıyorum, sadece bacak koordinasyonunu kazanması vakit alabilir. Bu kadın çok güçlü, en büyük silahı da bu.

Dönüşü ile aynı Kim'in yaptığı gibi wta'in içler acısı halini ortaya koymasından korkuyorum:D

kirpi dedi ki...

Eger toprak sezonunda donerse Kim tarzi bir donus yapmamis olur, cunku hazir olmamis olur. Bence yavas yavas yukselise gecer.

Ama uzun sakatlik donemlerinden de bugune dek hep geri donebildi. 2007'de oynadigi AO finali buna iyi bir ornek mesela..

onur dedi ki...

Tek bi sorum var... Bu tivitleri nasıl böyle alıp löngedenek koydun bloga. Jpeg desen değil, text desen değil. Bacı naptın sen?

kirpi dedi ki...

Yani biraz zor oldu... Once sectim ben bunlari, sonra sag tikladim.. Baktim "kopyala" diyor. "Pissmi" deyip tikladim. Sonra da geldim buraya "yapistir" dedim. Dualarim kabul oldu.. :)

Sadece kopyala-yapistir ile aldim... Boyle oldu.