23 Şubat 2011 Çarşamba

Haberler

- Novak Djokovic ulkesi yerine Monaco'da yasamasinin sebebinin, ulkesinde ozel hayatina mudahale olmasi oldugunu soylemis. "Tamamen duygusal" sebepler...

-ATP'de isler yolunda gorunuyor. 2010 yilinda izlenme oranlari %26 artmis bir onceki yila gore.

-Yeni Zelanda'daki depren ITF Seniors oynayan 150 kadar oyuncuyu etkilemis. Kiminin pasaportu kaybolmus., kiminin esyalari...

-24 yasindaki 342 numarada bulunun efsane Sergei Bubka'nin oglu Sergei Bubka Jr. "Sirikla atlasam daha mi basarili olurdum acaba? Evet, evet, genetik denen bir sey var. Kesin basarili olurdum. Ama ben sirikla atlamayi da hic istemedim ki, tenisci olmak istemistim ben..." demis. "Cocuk yap, onu atlat o zaman" diyesim geldi kendisine.

-Surekli cekiliyor, durduramiyoruz... Serena Williams Nike gosteri etkilinliginden de cekilmis. Ama hakem olarak yer alacakmis yine de. Yerine gecen isimse Azarenka. "Meh" diyorum, etkinlik ilgincligini buyuk olcude kaybetti.

Hiç yorum yok: